Elegantiškas, šiek tiek „Audi A7“ primenantis koncepcinis automobilis buvo sukurtas dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - pademonstruoti kaip ateityje atrodys dauguma „Volkswagen“ automobilių. Ir antroji - pademonstruoti kaip atrodys naujos kartos „Passat CC“.
Serijinei gamybai paruoštas modelis turės keletą pakeitimų. Pasikeis priekinio buferio dizainas, bus pašalintos buferiuose esančios oro paėmimo angos. Visos kitos detalės bus panaudotos naujos kartos „Passat CC“, kurio debiutas žadamas kitąmet.
„Sport Coupe Concept GTE“ naudoja „VAG“ koncerno modulinę „MQB“ platformą ir yra aprūpintas pakraunamo hibrido jėgaine. Tai reiškia, jog šią jėgainę sudaro 3.0 litrų, 6 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuriam kompaniją palaiko du elektriniai motorai.
Vidaus degimo variklis išvysto 295 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą. Jie visą savo galią siunčia į priekinius ratus. Tuo tarpu elektrinių motorų pajėgumas siekia 79 arklio galias. Vienas motoras yra sumontuotas ant galinės ašies ir visą savo jėgą siunčia į galinius ratus, tuo tarpu kitas elektrinis motoras yra integruotas į 7 bėgių pavarų dėžę.
Bendras šios sistemos pajėgumas siekia 374 arklio galias ir padeda šiam koncepciniam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per lygiai 4 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.
Dėka šios hibridinės jėgainės, automobilis, teoriškai, su pilnu baku benzino galėtų nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų. Kol kas nežinoma ar ši jėgainė bus montuojama į serijinei gamybai paruoštą naujos kartos „Passat CC“.
Jeigu „Volkswagen“ atstovai sakė tiesą, didžioji dauguma kompanijos modelių turėtų atsikratyti konservatyvaus automobilio etiketės. Ar jiems tai pavyks? Palauksime - pamatysime.