4.45 metro ilgio ir 1.84 metro pločio „Kadjar“ bus komplektuojamas su vienu iš trijų variklių : du dyzeliniai ir vienas turbo-benzininis. Kilometrų ryjikai, dyzeliniai motorai, išvystys 110 arba 130 arklio galių. Tuo tarpu benzininis variklis bus 1.2 litro darbinio tūrio ir išspaus 130 arklio galių.
„Renault Kadjar“ bus komplektuojamas su priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų sistema. Visi trys varikliai gali būti poruojami su priekinių varančiųjų ratų sistema, tuo tarpu norintiems keturių varančiųjų ratų sistemos, teks įsigyti pačią brangiausią versiją su 130 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru.
Interjeras, deja, neprilygsta labai akį traukiančiam „Kadjar“ eksterjerui. Kitaip negu „Clio“ ar „Espace“, kurie tiesiog spinduliuoja ekstravagantiškumu, jaunatviškumu, elegancija ir inovatyvumu, padidinto pravažumo „Kadjar“ interjeras atrodo santūriau ir konservatyviau. Greičiausiai dėl to, jog neatbaidytų „Volkswagen Tiguan“ ar „Nissan Qashqai“ pirkėjų.
Automobilio kainų „Renault“ kol kas nepaskelbė, tačiau jis tikrai nekainuos daugiau negu jo brolis iš „Nissan“ stovyklos. Nenustebtume, jeigu kaina būtų šiek tiek mažesnė.