Kalbant su „Mazda“ stovėjusiais atstovais, susidaro įspūdis, jog japonai naująjį modelį kūrė lygiagrečiai su pirmos kartos „MX-5“, kuris pasirodė 1989 metais. Galbūt todėl naujos kartos „MX-5“ turi nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp ašių, galbūt todėl jis iki šiol komplektuojamas su atmosferiniais varikliais, galbūt todėl „Mazda“ inžinieriai norėdami sutaupyti svorį, naujos kartos modelį aprūpino tik pačiais reikalingiausiais įrankiais, kurie neatbaidytų šiuolaikinių vartotojų, kuriems reikia navigacijos įrangos, „USB“ ir „Bluetooth“ jungčių.
Tradiciškai, variklių gamą sudaro ne patys galingiausi motorai. Bazinis modelis bus komplektuojamas su 1.5 litro, 4 cilindrų, 131 arklio galią ir 131 Nm esant 7000 aps/min išvystančiu benzininiu motoru.
Brangesnės modifikacijos turės 2.0 litrų, 160 arklio galių ir 200 Nm sukimo momentą išvystantį motorą, tačiau iki šiol nėra aišku ar modeliai su šiuo varikliu bus pardavinėjami Europoje.
Labiausiai nustebino stogo nuėmimo mechanizmas. Norint nuleisti medžiaginį stogą, Jums prireiks vos 3 sekundžių. 1, 2, 3 ir stogo nebėra.
Naujos kartos modelio kaina iki šiol nėra aiški. Prognozuojama kaina D.Britanijoje - 19 tūkst. svarų arba maždaug 26 tūkst. eurų. Tuo tarpu Jungtinėse Valstijose naujos kartos „MX-5“ kainuos nuo maždaug 24 tūkst. dolerių arba maždaug 22 tūkst. eurų.