• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie „Lotus“ kompanijos problemas žino dauguma. Beveik visa pasaulio žiniasklaida rašė apie „Lotus“ finansų trūkumą, galimą bankrotą ir kitas problemas, kurios atrodo po truputėlį yra sprendžiamos.
Naujasis „Lotus“ vadovas, Jean-Marc Gales, ne kartą yra sakęs, jog sportiškų automobilių gamintojas iš pradžių privalo dirbti pelningai. Tik tada bus galima kalbėti apie galimą modelių gamos plėtrą ar naujos kartos „Esprit“.

Apie „Lotus“ kompanijos problemas žino dauguma. Beveik visa pasaulio žiniasklaida rašė apie „Lotus“ finansų trūkumą, galimą bankrotą ir kitas problemas, kurios atrodo po truputėlį yra sprendžiamos.
Naujasis „Lotus“ vadovas, Jean-Marc Gales, ne kartą yra sakęs, jog sportiškų automobilių gamintojas iš pradžių privalo dirbti pelningai. Tik tada bus galima kalbėti apie galimą modelių gamos plėtrą ar naujos kartos „Esprit“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2016-lotus-evora-400--2015-geneva-motor-show_100503293_h


Po ilgos pertraukos į Ženevos automobilių parodą sugrįžusi „Lotus“, visiems smalsuoliams demonstravo atnaujintą kompanijos flagmaną - „Evora 400“.
„Evora 400“ nuo kitų modelio versijų išsiskiria tuo, jog turi galingesnį 3.5 litro, 6 cilindrų benzininį variklį. Jis išvysto 400 arklio galių ir 409 Nm sukimo momentą. Palyginus su kitomis „Evora“ versijomis, parodoje demonstruotas modelis turi variklį, kuris išvysto 15 arklio galių ir 10 Nm daugiau.

REKLAMA

2016-lotus-evora-400--2015-geneva-motor-show_100503311_h


Per vidurį sumontuotas motoras gali būti poruojamas su šešių bėgių mechanine arba su šešių bėgių automatine („Aisin“ gamybos) pavarų dėžėmis. Į „Evora 400“ taip bus montuojamas riboto praslydimo diferencialas ir naujos kartos elektroninė stabilumo sistema, kurios dabar keisis priklausomai nuo pasirinkto režimo.
„Lotus Evora 400“ nuo standartinių versijų išskiria ir tuo, jog yra maždaug 50 kilogramų lengvesnis. Tai nėra daug, tačiau žinant „Lotus“ inžinierių norą pasiekti tobulą svorio paskirstymą ir sukurti automobilį su nepriekaištingomis valdymo savybėmis, tokia kukli dieta neturėtų stebinti.

REKLAMA
REKLAMA

2016-lotus-evora-400--2015-geneva-motor-show_100503310_h


Didžiausias pasikeitimas - interjere. Pasikeitė vairas, prietaisų skydelis, kitų prietaisų išdėstymas ir net centrinė konsolė. Tačiau vaizdelis kurį matėme nuotraukose ir kurį išvydome parodoje, skiriasi kaip diena ir naktis.
Automobilyje panaudotos medžiagos tėra tik vidutiniškos, tą patį būtų galima pasakyti apie daugelį mygtukų, kurie kliba. Tačiau pamatę mūsų išraišką, prie mūsų priėjo „Lotus“ atstovas ir patikino, jog automobilio interjeras dar nėra iki galo išbaigtas. Brito teigimu, kai prasidės „Evora 400“ gamyba, interjeras neatrodys kaip prastai suresta pašiūrė. Tikėkimės, jog taip ir bus, nes maždaug 80 tūkst. eurų kainuojančiame automobilyje norėtųsi matyti bent jau tvirtai sumontuotus mygtukus.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų