Po ilgos pertraukos į Ženevos automobilių parodą sugrįžusi „Lotus“, visiems smalsuoliams demonstravo atnaujintą kompanijos flagmaną - „Evora 400“.
„Evora 400“ nuo kitų modelio versijų išsiskiria tuo, jog turi galingesnį 3.5 litro, 6 cilindrų benzininį variklį. Jis išvysto 400 arklio galių ir 409 Nm sukimo momentą. Palyginus su kitomis „Evora“ versijomis, parodoje demonstruotas modelis turi variklį, kuris išvysto 15 arklio galių ir 10 Nm daugiau.
Per vidurį sumontuotas motoras gali būti poruojamas su šešių bėgių mechanine arba su šešių bėgių automatine („Aisin“ gamybos) pavarų dėžėmis. Į „Evora 400“ taip bus montuojamas riboto praslydimo diferencialas ir naujos kartos elektroninė stabilumo sistema, kurios dabar keisis priklausomai nuo pasirinkto režimo.
„Lotus Evora 400“ nuo standartinių versijų išskiria ir tuo, jog yra maždaug 50 kilogramų lengvesnis. Tai nėra daug, tačiau žinant „Lotus“ inžinierių norą pasiekti tobulą svorio paskirstymą ir sukurti automobilį su nepriekaištingomis valdymo savybėmis, tokia kukli dieta neturėtų stebinti.
Didžiausias pasikeitimas - interjere. Pasikeitė vairas, prietaisų skydelis, kitų prietaisų išdėstymas ir net centrinė konsolė. Tačiau vaizdelis kurį matėme nuotraukose ir kurį išvydome parodoje, skiriasi kaip diena ir naktis.
Automobilyje panaudotos medžiagos tėra tik vidutiniškos, tą patį būtų galima pasakyti apie daugelį mygtukų, kurie kliba. Tačiau pamatę mūsų išraišką, prie mūsų priėjo „Lotus“ atstovas ir patikino, jog automobilio interjeras dar nėra iki galo išbaigtas. Brito teigimu, kai prasidės „Evora 400“ gamyba, interjeras neatrodys kaip prastai suresta pašiūrė. Tikėkimės, jog taip ir bus, nes maždaug 80 tūkst. eurų kainuojančiame automobilyje norėtųsi matyti bent jau tvirtai sumontuotus mygtukus.