Didėjant pripažinimui, auga ir didžiulis apetitas, kurį reikia patenkinti. Kadangi „Kia“ pagrindine rinka laiko ne Jungtines Valstijas, o Europą, nenuostabu, jog daugiausiai naujų modelių pasirodys būtent čia.
Nauji modeliai ne tik padės pritraukti naujus pirkėjus, bet ir iki 2020 metų automobilių pardavimus padidinti iki 500 tūkst. vienetų per metus. Palyginus su praėjusių metų rezultatais, tai yra net 40 procentų daugiau.
Per artimiausius metus „Kia“ žada pristatyti keletą visiškai naujų modelių, vienas iš jų - naujos kartos „Kia Optima“, kuris bus gaminamas ne tik su kupė, bet ir su universalo kėbulu.
„Kia Sportspace“ nėra tik dar vienas koncepcinis automobilis. Tai yra tiesioginė užuomina į naujos kartos „Kia Optima“ universalą, kuris prekyboje pasirodys po 36 mėnesių.
Įdomu yra tai, kad „Kia“ galvoja „Optima“ modelių gamą praplėsti ne tik su universalu. Kompanijos planuose sportiškas kupė ir kabrioletas.