„Cadillac“ nemažai vilčių deda ne tik į padidinto pravažumo automobilius, bet ir į tokius modelius kaip „ATS-V“. Kompaktiškus, greitus, prabangius, puikiai valdomus sedanus, kurių receptas kadaise buvo sukurtas ne kur kitur, bet Europoje.
„BMW M3“, „Audi RS4“ ar „Mercedes Benz C63 AMG“ dydžio automobilis yra komplektuojamas su 3.6 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu. Tai yra pirmasis „Cadillac“ modelis, kuris yra komplektuojamas su benzininiu varikliu, kuriame kompaniją palaiko dvi turbinos.
6 cilindrų agregatas išvysto 450 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą. Galiniais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4 sekundes ir pasiekia 299 km/val. maksimalų greitį.
Grynakraujus sportinius automobilius mėgstantys automanai nusivils. „ATS-V“ bus komplektuojamas tik su 8 bėgių automatine pavarų dėže.
Nepaisant galingo motoro ir agresyviai atrodančių kėbulo detalių, „ATS-V“ taip pat galėtų pasigirti standesnėmis spyruoklėmis, elektro-mechaniniais amortizatoriais, „Bremba“ stabdžių sistema ir riboto praslydimo diferencialu, kurio darbą reguliuoja elektronika.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, greičiausia „ATS-V“ versija kainuoja 56 tūkst. eurų. Europoje šis modelis turėtų kainuoti šiek tiek daugiau. Maždaug 65 tūkst. eurų.
Jeigu Jūsų galvoje vis dar skamba - „Kada Cadillac pradės į savo automobilius montuoti dyzelinius motorus?“ Turime Jums atsakymą - 2019 metais.