Šalia naujo Porsche 919, stovėjo kitas - ne ką blogesnis lenktyninis automobilis - 911 RSR. 470 arklio galių turintis bolidas praėjusiais metais ilgųjų nuotolių lenktynėse sugebėjo užimti pirmąją ir antrąją vietą savo klasėje, o šiemet įvykusiose lenktynėse Amerikoje, sugebėjo iškovoti pergalę savo klasėje.
Antroji Porsche gamyklinė komanda šiemet dalyvaus visuose WEC čempionato etapuose.
Žvelgiant į serijinius automobilius, Porsche stende buvo galima išvysti dvi premjeras : Macan ir 911 Targa. Nors abudu automobiliai skirti skirtingo tipo pirkėjams, tačiau kompanijos atstovai yra įsitikinę, jog jie bus savo klasės lyderiais.
Mažesnis ir kompaktiškesnis Porsche Cayenne broliukas - Macan, Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas su 260 arklio galių išvystančiu dyzeliniu varikliu. Trijų litrų darbinio tūrio agregatas mažiausią Porshe visureigį iki 100 km/val. išjudins per 6.1 sekundės ir šimtui kilometrų suvartos tik 6.1 litro degalų.
Kitoje stendo pusėje stovėjo „tikrųjų“ Porsche gerbėjų svajonė - Targa. Kaip ir septintame dešimtmetyje pasirodęs modelis, taip ir naujasis turi nuimamą stogą. Nuimamas stogas iš tikro vieno mygtuko paspaudimu pasislepia už sėdynių.
Porsche 911 Targa bus komplektuojamas su tais pačiais 3.4 ir 3.8 litro benzininiais motorais.