Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas naujausias Cadillac markės kupė, kuris pretenduoja suvilioti Mercedes Benz C klasės, Audi A5 ir 4 serijos BMW pirkėjus.
ATS kupė naudoja tą pačią platformą kaip ir sedanas, tačiau turi šiek tiek platesnę priekinę ir galinę provėžas. Kompanijos atstovai teigia, jog naujojo kupė durys, kapotas, bagažinės dangtis nėra tos pačios detalės, kurias Cadillac naudoja sedane. Jos buvo sukurtos specialiai šiam modeliui.
Kol kas mažiausias Cadillac kupė prekyboje pasirodys šių metų rudenį ir bus siūlomas tik su vienu benzininiu varikliu. ATS kupė bus komplektuojamas su dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystys 276 arklio galias. Galia bus perduodama per mechaninę arba automatinę pavarų dėžes į galinius arba keturis varomuosius ratus, priklausomai nuo pageidavimų.
Dėka aliuminio ir anglies pluošto, automobilio svorio santykis yra tobulas - 50/50.
Anksčiau didžiausia Cadillac automobilių bėda buvo interjeras, tiksliau - interjere panaudotos apdailos medžiagos. Cadillac norėdama įtikti europiečiams, sekė BMW ir Mercedes Benz pėdomis. Interjere minkštos, malonios liesti medžiagos, tačiau naujoji pramogų sistema kelia galvos skausmą.
Spaudant tik ekraną, sistemos reagavimas į veiksmus yra neblogas, tačiau spaudant žemiau esančius mygtukus, viskas galėtų vykti žymiai greičiau. Norite sumažinti muzikos skleidžiamą garsą? Mygt, mygt, mygt. Galbūt sistema sureaguos ir pavyks garsą sumažinti iš ketvirto karto. Galbūt tai demonstracinio automobilio bėda?
Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas naujausias Cadillac markės kupė, kuris pretenduoja suvilioti Mercedes Benz C klasės, Audi A5 ir 4 serijos BMW pirkėjus.
ATS kupė naudoja tą pačią platformą kaip ir sedanas, tačiau turi šiek tiek platesnę priekinę ir galinę provėžas. Kompanijos atstovai teigia, jog naujojo kupė durys, kapotas, bagažinės dangtis nėra tos pačios detalės, kurias Cadillac naudoja sedane. Jos buvo sukurtos specialiai šiam modeliui.
Kol kas mažiausias Cadillac kupė prekyboje pasirodys šių metų rudenį ir bus siūlomas tik su vienu benzininiu varikliu. ATS kupė bus komplektuojamas su dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystys 276 arklio galias. Galia bus perduodama per mechaninę arba automatinę pavarų dėžes į galinius arba keturis varomuosius ratus, priklausomai nuo pageidavimų.
Dėka aliuminio ir anglies pluošto, automobilio svorio santykis yra tobulas - 50/50.
Anksčiau didžiausia Cadillac automobilių bėda buvo interjeras, tiksliau - interjere panaudotos apdailos medžiagos. Cadillac norėdama įtikti europiečiams, sekė BMW ir Mercedes Benz pėdomis. Interjere minkštos, malonios liesti medžiagos, tačiau naujoji pramogų sistema kelia galvos skausmą.
Spaudant tik ekraną, sistemos reagavimas į veiksmus yra neblogas, tačiau spaudant žemiau esančius mygtukus, viskas galėtų vykti žymiai greičiau. Norite sumažinti muzikos skleidžiamą garsą? Mygt, mygt, mygt. Galbūt sistema sureaguos ir pavyks garsą sumažinti iš ketvirto karto. Galbūt tai demonstracinio automobilio bėda?