• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Arminas Levinskas
Žeminti automobiliai ir Stance stilius yra didžiausias mados klyksmas šiuo metu.  Platūs blizgantys ratai, reguliuojamo aukščio amortizatoriai ar orinė važiuoklė tampa įrankiais automanui savo automobiliu išsiskirti iš pilkos kasdieninės masės. Tačiau, kas nutinka, kai tokios įprastos modifikacijos nebetenkina ir pabandai sukurti kažką visiškai kitokio, nei anksčiau teko matyti? Trumpai tariant – internetas tampa beprotnamiu.

Arminas Levinskas
Žeminti automobiliai ir Stance stilius yra didžiausias mados klyksmas šiuo metu.  Platūs blizgantys ratai, reguliuojamo aukščio amortizatoriai ar orinė važiuoklė tampa įrankiais automanui savo automobiliu išsiskirti iš pilkos kasdieninės masės. Tačiau, kas nutinka, kai tokios įprastos modifikacijos nebetenkina ir pabandai sukurti kažką visiškai kitokio, nei anksčiau teko matyti? Trumpai tariant – internetas tampa beprotnamiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Šiandien kalbiname neeilinio „Volkswagen Lupo“ savininką Zaką iš Jungtinės Karalystės. Per beveik tris metus savininkystės, vaikino „Lupo“ stipriai pasikeitė du kartus ir šiuo metu automobiliui dar kartą yra keičiama išvaizda ir visa stilistika. Apie visą automobilio istoriją ir patirtį su juo papasakos pats Zakas:
„Šį Lupo turiu jau beveik tris metus. Pradžioje automobilis buvo daugmaž OEM+ stiliaus su tokiomis modifikacijomis kaip orinė važiuoklė ir Recaro sėdynės. Neilgai po šio automobilio paruošimo, sugedo sankaba, todėl nusipirkau kitą automobilį kasdienai. Vietoj to, jog tiesiog pakeisčiau sankabą, nusprendžiau visiškai perdaryti automobilį, mintyse turėdamas kitokio stiliaus viziją.“
„Visuomet buvau amerikietiškos automobilių scenos fanas, kur žmonės mėgsta agresyvų fitment‘ą,  su beprotiškomis ratų specifikacijomis. Taigi, nusprendžiau padaryti savo Lupo visiškai kitokį, nei įprasta orinė važiuoklė ir ratai, kuriuos matome kiekviename renginyje“, - pasakoja Zakas.

REKLAMA

2


„Su labai gerų draugų pagalba nuardėme beveik visas kėbulo dalis ir pradėjome pokyčius: panaikinome kai kurias kėbulo linijas, pritaikėme GTI duris, nestandartinį bagažinės dangtį ir dar padarėme krūvą kitų kėbulo modifikacijų“, - projekto pradžią prisimena vaikinas.
„Viena prieštaringiausių detalių buvo galinis spoileris. Planuose buvo ne tik spoileris, bet ir kitos aero dalys, tačiau, dėl laiko ir pinigų stokos, to neįgyvendinau. O be kitų aerodinaminių elementų spoileris labai išsiskyrė. Visgi, ratai ir išvirtimas turbūt yra prieštaringiausias automobilio bruožas. Po to, kai užsibrėžiau sukurti Volkswagen platformos automobilį su didžiausiu išvirtimu, kokį teko matyti ir uždėti platesnius ratus ant Lupo nei kam nors yra pavykę.“

REKLAMA
REKLAMA

3


„Priekyje prailginome šakes tokiu būdu sumažindami stresą šarnyrui, tuo pačiu viršutinėse šakėse padarėme tvirtinimus amortizatoriams, siekiant išlaikyti jų standartines vietas. Teko prailginti vairo kolonėlę bei sudėti pagal užsakymą pagamintus pusašius. Galinė važiuoklė taip pat sulaukė pokyčių – buvo pagaminta stora išvirtimo tarpinė, kuri pakeitė galinės stebulės vietą ir ją šiek tiek kilstelėjo į viršų, o tai reiškė, jog automobilį buvo galima pažeminti dar keliais milimetrais ir sumažinti stresą galinės važiuoklės varžtams.“
„Rezultatas, kurį pavyko pasiekti po tokių modifikacijų: -25 laipsniai išvirtimo priekyje ir -28 laipsniai išvirtimo gale. Ratlankius surinko mano geras draugas remdamasis mano radikalia idėja, kuri kilo matant Sudani stiliaus automobilius JAV. Vietoj step-lip nusprendžiau pasigaminti dizainą iš keturių dalių, kur padanga būtų užmontuota tarp dviejų ratlankio kantų, tačiau tuo pačiu būtų dar vienas papildomas 3 colių ilgio kantas, kurio pagalba atrodytų, jog padanga yra gerokai siauresnė už ratlankį. Ratlankiai buvo 15 colių dydžio ir 14 colių pločio iš kurių tik ant 11 colių buvo užmontuota padanga.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

4


Renginiai ir dėmesys
Pirmas renginys, kuriame sudalyvavo vaikino „Volkwagen Lupo“ buvo „Fitted UK“. Automobilis buvo pabaigtas naktį, prieš išvykstant į renginį, tačiau dėl kuro pompos gedimo automobilis buvo nevažiuojantis. Automobilis sulaukė labai daug dėmesio parodoje ir sukėlė nemažą sumaištį. Net praėjus kelioms savaitėms po renginio, internete žmonės vis dar dalinosi automobilio nuotraukomis, o kelios nuotraukos netgi sulaukė „RedBull“ dėmesio. Nemažai žurnalų dalinosi reakcija, kurią sukėlė automano mažasis „Lupo“.  Buvo ir tokių, kurie jautėsi taip stipriai nusiteikę prieš automobilį, jog tvirtai tai išsakė ne tik interneto komentaruose. Zakas taip pat priduria, jog buvo ir tokių atveju, kuomet žmonės prašydavo namų adreso. Kodėl? Nes jie norėjo sudeginti išskirtinį „Lupo“ automobilį.
„Tai buvo pats žemiausias taškas automobilių kultūroje, aš negalėjau patikėti, kad vienas automobilis gali sukelti tokio lygio emocijas žmonėms. O visgi, automobilis buvo kuriamas tik kaip techninė mankšta – „ar tai gali būti padaryta? !“. Ir man bei mano draugams pavyko sukurti Volkswagen automobilį su didžiausiu ratų išvirtimu pasaulyje. Reiktų pabrėžti, kad tai padarėme tiesiog mano kieme“, - savo patirtimi dalinasi Zakas.

REKLAMA

6


Ateities planai
Tačiau visa tai buvo 2016 metais. Dabar Zako vardas yra neretai minimas „Lupo“ automobilių klube, kaip vaikino, kuris iš mažo hečbeko padarė kažką gerokai daugiau, nei esame įpratę matyti. Visgi, automobilis niekur nedingo ir yra dar kartą keičiamas jo stilius, tačiau, kaip pats savininkas teigia, tai bus paskutiniai automobilio pokyčiai. Kokie tie pokyčiai vėl prašome papasakoti pačio Zako:
„Šįkart automobilis bus visai kitoks nei anksčiau – labiau fokusuotas į lenktyninį stilių. Viskas daroma iš naujo, automobilis išrinktas iki pat pliko kėbulo ir šiuo metu esu variklio skyriaus išvalymo bei išlyginimo procese. Į „Lupo“ bus dedamas 1.9 TDI PD130 variklis išvystantis 265 arklio galias. Išorėje planuojama sudėti „Rocket Bunny“ stiliaus aerodinaminį paketą, „ABT“ slenksčius su papildomais anglies pluošto slenksčiais. Priekyje bus sumontuotas didžiulis oro paskirstytojas suporuotas su labai retais „ABT“ oro srauto kreiptuvais. Galas bus aprūpintas didžiuliu difuzorium, o taip pat pamatysime ir spoilerio sugrįžimą. Viduje bus labai daug anglies pluošto detalių bei „Bride Gardis 3 Carbon“ sportinė sėdynė. Ratlankiai bus pakeisti į 14 colių dydžio „BBS RS242“ ir bus apie 12 colių pločio. Automobilis bus taip pat pilnai perdažytas, tačiau spalva dar nėra apspręsta.“

REKLAMA

7


Nors automobilis nėra net arti finišo tiesiosios, tačiau jau dabar atrodo įspūdingai. Klubo nariai kalba, kad Zakas dar kartą sulaužys internetą su savo projektu, tačiau greičiausiai šį kartą sulauks daugiau teigiamo palaikymo, kadangi automobilis bus ne tik išskirtinis, bet ir labai funkcionalus. Žinoma, vaikinas labiausiai dėkoja savo geriems draugams, kurie neretai daugiau dėmesio skirdavo Zako automobiliui nei savo asmeniniams projektams.
Taip pat padėkos keliauja rėmėjams, kuriuos galite rasti „Instagram“ platformoje: už kėbulo darbus – @
ohworks_paintwork, už ratus ir poliravimo darbus – @
rimscarnatedltd ir už anglies pluošto dalis bei darbus – @
king_carbon. Patį Zaką ir jo „Lupo“ projektą galite stebėti jo „Instagram“ paskyroje – @
zak_hobbs.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų