Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių bendrovėms reklama yra tokia pat svarbi veikla, kaip ir, tarkime, automobilių kūrimas. Jeigu gamintojas neturi galimybių pademonstruoti savo produktų, kokia prasmė juos kurti?
Gamintojai norėdami gauti kuo daugiau dėmesio prekiniam ženklui ir naujam produktui, automobilių gamintojų būstinėse dirba didžiulės komandos. Be to, gamintojai labai dažnai kreipiasi į agentūras, kurios turi užtektinai patirties šioje srityje.
Kadangi dauguma jau yra matę viską kas yra įprasta, reklamos agentūros, norėdamos atkreipti jūsų dėmesį, retkarčiais stengiasi išlipti iš nustatytų rėmų. Tai – akivaizdi rizika, nes bent menkiausias nusiskundimas gali kainuoti ne tik pašlijusius santykius su užsakovu.
Būtent taip neseniai nutiko „Audi“ padaliniui Jungtinėse Valstijose, kuris praėjusią savaitę pristatė ne reklamą, bet trumpametražį filmą.
Iš viso šis filmas trunka 13 minučių, tačiau keturias iš jų užima subtitrai. Likusi dalis skirta kovai su vandens pripildytais balionais, kurią sukelia vadovo, atvykstančio namo su „Audi e-Tron“ elektriniu visureigiu, šeima. Tačiau tada prie jų prisijungia kaimynai, ir ne tik jie – vaizdo įraše taip pat išvysite garsųjį „YouTuberį“ Dougą DeMuro ir dar garsesnius lenktynininkus Walterį Röhrlą, Hansą-Joachimą Stucką ir Tomą Kristenseną.
Be jų, vaizdo įraše taip pat rodomi geidžiamiausi serijiniai ir lenktyniniai automobiliai. Tarp jų, „LMP1“ klasės prototipas ir ralio fanų širdis užkariavęs „Audi S1 Quattro“.
Filmo pabaigoje galima perskaityti, kad filmas buvo filmuojamas ne tik JAV Kalifornijos, Floridos ir Virdžinijos valstijose, bet ir Vokietijoje. Todėl daugiau nei neabejotina, kad filmas turėjo kainuoti prekės ženklui labai daug pinigų.
Dar labiau stebina tai, kad Vokietijos gamintojas, netrukus po to, kai vaizdo įrašas buvo paskelbtas, jį nusprendė pašalinti. Remiantis turima informacija, bendrovės vadovybė nebuvo patenkinta tuo, kaip buvo vaizduojami „Audi“ automobiliai. Be to, teigiama, kad „Audi“ vadovybė nesuprato vaizdo įrašo žinutės.
Galutinį sprendimą priimkite patys. Nors vaizdo įrašas dingo iš oficialių automobilių gamintojo kanalų, internetas turi atmintį ir šios reklamos greitai nepamirš. Paradoksalu, bet „draudimas“ galiausiai padarys jį labiau matomą.
Automobilių bendrovėms reklama yra tokia pat svarbi veikla, kaip ir, tarkime, automobilių kūrimas. Jeigu gamintojas neturi galimybių pademonstruoti savo produktų, kokia prasmė juos kurti?
Gamintojai norėdami gauti kuo daugiau dėmesio prekiniam ženklui ir naujam produktui, automobilių gamintojų būstinėse dirba didžiulės komandos. Be to, gamintojai labai dažnai kreipiasi į agentūras, kurios turi užtektinai patirties šioje srityje.
Kadangi dauguma jau yra matę viską kas yra įprasta, reklamos agentūros, norėdamos atkreipti jūsų dėmesį, retkarčiais stengiasi išlipti iš nustatytų rėmų. Tai – akivaizdi rizika, nes bent menkiausias nusiskundimas gali kainuoti ne tik pašlijusius santykius su užsakovu.
Būtent taip neseniai nutiko „Audi“ padaliniui Jungtinėse Valstijose, kuris praėjusią savaitę pristatė ne reklamą, bet trumpametražį filmą.
Iš viso šis filmas trunka 13 minučių, tačiau keturias iš jų užima subtitrai. Likusi dalis skirta kovai su vandens pripildytais balionais, kurią sukelia vadovo, atvykstančio namo su „Audi e-Tron“ elektriniu visureigiu, šeima. Tačiau tada prie jų prisijungia kaimynai, ir ne tik jie – vaizdo įraše taip pat išvysite garsųjį „YouTuberį“ Dougą DeMuro ir dar garsesnius lenktynininkus Walterį Röhrlą, Hansą-Joachimą Stucką ir Tomą Kristenseną.
Be jų, vaizdo įraše taip pat rodomi geidžiamiausi serijiniai ir lenktyniniai automobiliai. Tarp jų, „LMP1“ klasės prototipas ir ralio fanų širdis užkariavęs „Audi S1 Quattro“.
Filmo pabaigoje galima perskaityti, kad filmas buvo filmuojamas ne tik JAV Kalifornijos, Floridos ir Virdžinijos valstijose, bet ir Vokietijoje. Todėl daugiau nei neabejotina, kad filmas turėjo kainuoti prekės ženklui labai daug pinigų.
Dar labiau stebina tai, kad Vokietijos gamintojas, netrukus po to, kai vaizdo įrašas buvo paskelbtas, jį nusprendė pašalinti. Remiantis turima informacija, bendrovės vadovybė nebuvo patenkinta tuo, kaip buvo vaizduojami „Audi“ automobiliai. Be to, teigiama, kad „Audi“ vadovybė nesuprato vaizdo įrašo žinutės.
Galutinį sprendimą priimkite patys. Nors vaizdo įrašas dingo iš oficialių automobilių gamintojo kanalų, internetas turi atmintį ir šios reklamos greitai nepamirš. Paradoksalu, bet „draudimas“ galiausiai padarys jį labiau matomą.