„Maserati Mostro“ taip pat buvo sukurtas norint pagerbti vieną šios markės modelių - „Maserati 450 S“. Kaip ir „Mostro“, taip ir „450 S“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Zagato“, todėl nenuostabu, jog šį kartą iniciatyvos ėmėsi ne „Maserati“, o „Zagato“.
„Maserati 450 S“ iš pradžių buvo kuriamas ne bendro naudojimo keliams, bet lenktynėms. Tik vėliau, „Maserati“ kompanijos prašymu, automobilis buvo pritaikytas bendro naudojimo keliams. Tuo tarpu moderni „450 S“ interpretacija nuo pat pradžių buvo kuriama, jog galėtų atitikti visus reikalavimus keliamus bendro naudojimo keliams skirtiems automobiliams.
Nepaisant gundančios „Mostro“ išvaizdos, šis automobilis niekuo nenusileistų panašaus dydžio analogams. Priekyje sumontuotas aštuonių cilindrų, 460 arklio galių išvystantis benzininis variklis, dėl geresnio svorio paskirstymo pavarų dėžė buvo sumontuota gale, kėbulas pagaminta iš anglies pluošto.
„Zagato“ tikrai nesiruošia pradėti masinę „Mostro“ gamybą. „Zagato“ ruošiasi pagaminti tik penkis šio modelio egzempliorius, kurie pristatymo metu buvo išgraibstyti akimirksniu.
„Zagato“ neatskleidžia šio modelio kainos, tačiau automanams perkantiems tokį automobilį kaina yra visiškai nesvarbi.