Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Turbūt sutiksite, jog tarp automobilių entuziastų labiausiai mėgstami yra seni automobiliai. Nesvarbu kokios markės jis būtų, tačiau seni automobiliai traukia savo charizma, aura išskirtinumu. Šių trijų dalykų modernūs automobiliai dažnai nebeturi.
Kiekvieną automobilį ir markę galime apibūdinti keliais žodžiais. Dažniausiai pradedame kalbėti apie įvaizdį, kuris yra sukurtas pačios kompanijos, aplinkinių, stereotipų ir galbūt mūsų pačių. Tad iškart užduosime jums klausimą. Ką atspindi „Nissan“ kompanija? Mūsų galvose šis automobilių gamintojas iki šiol tapatinamas su sportiškais automobiliais. Nemaža Z modelių gama, „Silvia“, „Skyline“ ir kiti sportiški automobiliai yra dievinami. Tad kodėl šį kartą nenusilenkus aršiajam „260Z“.
Antrojo Z šeimos nario restauracija užtruko penkerius metus. Tada šio automobilio savininkas jį įsigijo už labai mažą sumą „Ebay“ aukcione. Vos tik automobilis pasirodė prie namų durų, Nelsonas suprato, jog tai buvo didelė klaida. „Nissanas“ a.k.a „Datsun“ buvo labai prastoje kondicijoje ir reikalavo restauracijos. Tačiau surūkius porą cigarečių ir nusiraminus, Nelsonas pradėjo kurpti planus kaip ateityje turi atrodyti jo mažasis Z.
Nelsonas ne veltui pasirinko šį „Nissan“ markės automobilį. Kai dar buvo jaunas, jo tėtis turėjo keletą Z šeimos atstovų, kuriais jis džiaugėsi ne vienerius metus. Tad įsivaizduokite, kokia veido išraiška turėjo būti Nelsono tėčio, kai atsisėdo už šio „260Z“ vairo.
Mažasis Z po kapotu turi „L28et“ motorą su turbina, „Megasquirt“ firmos tarpinį suslėgto oro aušintuvą, transmisiją iš „280Z“ ir diferencialą iš „Subaru Impreza STI“.
Nelsonas teigia, jog tai yra antrasis automobilis jo garaže. Kiekvieną mielą dieną jis sėda už „Mitsubishi Lancer EVO“ vairo, tačiau stengiasi kiekvieną savaitgalį praleisti keletą valandų ir už šio Z vairo.
Įpratęs prie keturių varomųjų ratų sistemos, Nelsonas vengia sėsti už Z vairo, kai už lango pliaupia lietus. Pasak jo, suvaldyti tokį automobilį būna sunku.
Tačiau ateityje tai turėtų pasikeisti, nes Nelsonas bandys išspausti daugiau arklio galių iš benzininio variklio ir pradės tobulinti savo vairavimo įgūdžius už Z vairo.
Turbūt sutiksite, jog tarp automobilių entuziastų labiausiai mėgstami yra seni automobiliai. Nesvarbu kokios markės jis būtų, tačiau seni automobiliai traukia savo charizma, aura išskirtinumu. Šių trijų dalykų modernūs automobiliai dažnai nebeturi.
Kiekvieną automobilį ir markę galime apibūdinti keliais žodžiais. Dažniausiai pradedame kalbėti apie įvaizdį, kuris yra sukurtas pačios kompanijos, aplinkinių, stereotipų ir galbūt mūsų pačių. Tad iškart užduosime jums klausimą. Ką atspindi „Nissan“ kompanija? Mūsų galvose šis automobilių gamintojas iki šiol tapatinamas su sportiškais automobiliais. Nemaža Z modelių gama, „Silvia“, „Skyline“ ir kiti sportiški automobiliai yra dievinami. Tad kodėl šį kartą nenusilenkus aršiajam „260Z“.
Antrojo Z šeimos nario restauracija užtruko penkerius metus. Tada šio automobilio savininkas jį įsigijo už labai mažą sumą „Ebay“ aukcione. Vos tik automobilis pasirodė prie namų durų, Nelsonas suprato, jog tai buvo didelė klaida. „Nissanas“ a.k.a „Datsun“ buvo labai prastoje kondicijoje ir reikalavo restauracijos. Tačiau surūkius porą cigarečių ir nusiraminus, Nelsonas pradėjo kurpti planus kaip ateityje turi atrodyti jo mažasis Z.
Nelsonas ne veltui pasirinko šį „Nissan“ markės automobilį. Kai dar buvo jaunas, jo tėtis turėjo keletą Z šeimos atstovų, kuriais jis džiaugėsi ne vienerius metus. Tad įsivaizduokite, kokia veido išraiška turėjo būti Nelsono tėčio, kai atsisėdo už šio „260Z“ vairo.
Mažasis Z po kapotu turi „L28et“ motorą su turbina, „Megasquirt“ firmos tarpinį suslėgto oro aušintuvą, transmisiją iš „280Z“ ir diferencialą iš „Subaru Impreza STI“.
Nelsonas teigia, jog tai yra antrasis automobilis jo garaže. Kiekvieną mielą dieną jis sėda už „Mitsubishi Lancer EVO“ vairo, tačiau stengiasi kiekvieną savaitgalį praleisti keletą valandų ir už šio Z vairo.
Įpratęs prie keturių varomųjų ratų sistemos, Nelsonas vengia sėsti už Z vairo, kai už lango pliaupia lietus. Pasak jo, suvaldyti tokį automobilį būna sunku.
Tačiau ateityje tai turėtų pasikeisti, nes Nelsonas bandys išspausti daugiau arklio galių iš benzininio variklio ir pradės tobulinti savo vairavimo įgūdžius už Z vairo.