Vakarėlių liūtui ir verslininkui Žilvinui Grigaičiui dabar – ne vakarėliai galvoje. Kai kurios aviakompanijos įtaria, kad lietuvis jas nuolat apgaudinėjo. Apie tai pranešė atn.lt.
Ketvirtadienį Ž.Grigaitis iš bendrovės “Czech Airlines" gavo raštą, kuriame teigiama, jog ši aviakompanija nebekompensuos ponui Žilvinui nuostolių, patirtų dėl dingusio bagažo. Čekai įtaria, kad Ž.Grigaitis pats organizuodavo savo bagažo dingimą ar lagaminų sugadinimą ir taip pelnydavosi gaudamas dideles kompensacijas iš aviakompanijų ar įvairių draudimo bendrovių, kuriose šis keliautojas yra apsidraudęs.
Skrendant su “Czech Airlines" lėktuvais šiam verslininkui lagaminai dingo ne kartą. Ne kartą ir ne du jie prapuldavo, kai vakarėlių liūtas vykdavo ir kitų oro bendrovių lėktuvais - “Lot", “Lufthansa", “Air France" ir t.t.
Kai Ž.Grigaitis eilinį kartą pareiškė, kad jam dingo bagažas, šįkart - kovo mėnesį Barselonoje, čekų kantrybė trūko. Jie pareiškė, kad lietuviui kompensacija nebebus mokama.
“Czech Airlines" atstovų įtarimai dar labiau sustiprėjo, kai jie susisiekė su kai kuriomis kitomis avialinijomis. Pasirodo, Ž.Grigaičio lagaminai dažnai prapuola ir tada, kai jis skraido su kitų kompanijų orlaiviais.
Bendrovės “Lot" atstovas Lietuvoje Zdislovas Jankovskis, kuris atsakingas už šios aviakompanijos keleivių bagažą, portalui ATN.lt patvirtino, kad “Czech airlines" atstovai paskambino jam ir klausinėjo, ar Ž.Grigaičio bagažas nepasiklysta šiam vyrui skraidant “Lot" lėktuvais. Tai, kad čekai apie lietuvio “nuotykius" pranešė “lenkams, patvirtino ir šios bendrovės rinkodaros vadovė Lietuvoje Teresa Andžejevska.
Maksimali kompensacija už dingusį bagažą yra apie 1200 eurų.