• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nebrangių drabužių vaikams ir suaugusiems, pigių namų apyvokos reikmenų sunkiai ieškoti nebereikės. Jų bus galima įsigyti vis daugiau pasirinkimų siūlančiame sostinės prekybos centre VCUP. Balandžio 19-ąją čia atidaroma žinomo mažų kainų prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė, užimsianti 550 kv. metrų ploto antrajame prekybos centro aukšte.

36

Nebrangių drabužių vaikams ir suaugusiems, pigių namų apyvokos reikmenų sunkiai ieškoti nebereikės. Jų bus galima įsigyti vis daugiau pasirinkimų siūlančiame sostinės prekybos centre VCUP. Balandžio 19-ąją čia atidaroma žinomo mažų kainų prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė, užimsianti 550 kv. metrų ploto antrajame prekybos centro aukšte.

REKLAMA

Sprendimus diktuoja Vilniaus centro įpročiai

„Šio tinklo parduotuvės atidarymas mūsų prekybos centre žymi nuoseklias pastangas pasiūlyti klientams platų prekių pasirinkimą. Tai ir lėmė mūsų partnerystę su „Pepco“. VCUP pirkėjas – tai visų pirma veiklus žmogus, kuris planuoja savo pirkinius, ieško jų konkrečioje vietoje, dažniau renkasi mažesnes parduotuves ar prekybos centrus arti savo darbo vietos ar namų, be to, vertina pasiūlymą įsigyti visiškai naują daiktą neišlaidaujant“, – teigia prekybos centro VCUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.

Anot jos, VCUP sprendimus jau kelerius metus iš eilės diktuoja ne tik geografija, bet naujos apsipirkimo tendencijos. Vis daugiau žmonių taupo laiką bei įvertina galimybę visas prekes ir paslaugas gauti vienoje vietoje, siekiant greito ir gero rezultato už gerą kainą. O. Nevinskienės teigimu, VCUP pirkėjai– greitai apsipirkti mėgstantys, dažniausiai Vilniaus centre dirbantys, veiklūs žmonės, kuriems labiau rūpi sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Ji neatmeta minties, kad kai kurie jų pigesnių aprangos ar namų apyvokos prekių dairydavosi Lenkijoje – dabar šį jų poreikį patenkins „Pepco“.

REKLAMA
REKLAMA

Viskas, ko reikia šeimai su vaikais

„Dabar didžiajai daliai mūsų pirkėjų užtenka valandos, per kurią jie gali ir pavalgyti, ir apsipirkti, ar net pasinaudoti mūsų centre esančia savitarnos skalbykla. „Pepco“ mums yra puiki galimybė sustiprinti vaikiškų drabužių pasiūlos poziciją, nes didelė mūsų pirkėjų dalis, lygiai, kaip ir šiame europietiškame mažų kainų tinkle, yra šeimos, turinčios vaikų iki 14 metų amžiaus“, – sako VCUP vadovė.

REKLAMA

Šiuo metu VCUP yra daugiau nei 160 parduotuvių ir 50 paslaugų vietų. Čia veikia net 20 kavinių ir restoranų, daugelį traukia čia esančios 7 terasos ir Neries upės kaimynystė. Anot O. Nevinskienės, vyresniosios kartos atmintyje išlikusi universalinė, įsikūrus „Pepco“, dar mažiau primins kadaise šioje vietoje veikusį vienintelį sostinės prekybos centrą – dabar prekybos centras taps dar įvairesnis.

Vietoje nuolaidų – mažos kainos kasdien

„Nuo pat pradžių Vilniuje išlaikysime savo parduotuvių koncepciją, kurią apibūdinome kaip „daugiau už mažiau – kasdien“. Tai galioja visoms 30 prekių kategorijų mūsų tinkle. Tikimės, kad šią mūsų poziciją pamėgs vilniečiai, ypač dėl to, kad įsikūrėme pačiame miesto centre, be to, prekybos centre, po kurio stogu galima įsigyti ir maisto produktų. Šie du kriterijai mums buvo esminiai, renkantis vietą Vilniuje“, – sako „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze.

REKLAMA
REKLAMA

Žinomo mažų kainų prekių tinklo „Pepco“ parduotuvės šiuo metu veikia jau devyniose Europos šalyse: Lenkijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. Rytų ir Vidurio Europos šalyse veikiančiose daugiau nei 1300 tinklo parduotuvių kas mėnesį apsilanko daugiau nei 12 mln. pirkėjų. Apie 60 proc. „Pepco“ prekių yra aprangos kategorijos prekės, kiti 40 proc. priskiriami namų apyvokos kategorijai: žaislai, tekstilės produktai, namų patogumui ir dekoravimui skirti daiktai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VCUP antrajame aukšte atidaryta „Pepco“ parduotuvė yra pirmoji šio tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirtoji Lietuvoje. Pirmąją parduotuvę Baltijos šalyse „Pepco“ atidarė 2017 m. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks „Pepco“ 50 parduotuvių.

Pataria, kaip efektyviai apsipirkti atidarymo metu

„Pepco“ atidarymo metu prognozuojamas intensyvus VCUP lankytojų srautas. Prekybos centro vadovė pataria, ko reikėtų imtis, kad apsipirkimo rezultatai būtų kuo artimesni lūkesčiams.

REKLAMA

1. Namuose gerai apgalvokite, ko jums iš tikrųjų reikia, ir pasiruoškite reikalingų prekių sąrašą.

2. Įvertinkite prekybos centre įsikūrusius prekių ženklus ir jų prekių kryptis. Prekybos centre aiškiai matomi užrašai jums padės greičiau surasti tai, ko reikia.

3. Peržiūrėkite jus sudominusio konkretaus prekių ženklo svetainę internete. Ten galite rasti daug informacijos apie esamą asortimentą ir kainas.

4. Dar būdami namuose įvertinkite jums ar jūsų vaikui reikalingo drabužio dydį. Tai galite padaryti užsirašę matmenis nuo jums tinkamo drabužio vidinės etiketės. Pasiimkite matavimo priemonę: galbūt norėsite pamatuoti parduotuvėje esantį drabužį.

REKLAMA

5. Jei vykstate į parduotuvę visa šeima kartu vaikais, įvertinkite galimybę vienam suaugusiajam kartu su vaiku pasilikti vaikų žaidimų erdvėje. Tokią vietą turi ir VCUP.

6. Parduotuvėje apžvelkite užrašus: prekių ženklų ar prekių grupių, kurios jus domina. Jei nematote reikalingų prekių, kreipkitės pagalbos į parduotuvės darbuotojus: jie mielai jums padės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų