„Forbes“ skaičiavimais Ryanas ir jo kanalas „Ryan ToysReview“ aplenkė ankstesnių metų lyderį Jake’ą Paulą 500 tūkst. dolerių. Trečiojoje vietoje reitinge atsidūrė „Dude Perfect“, per metus uždirbęs 20 mln. dolerių.
Ryano tėvai žaislų apžvalgas viešina beveik kasdien. Jo vaido įrašus per kelias dienas peržiūri kelios dešimtys milijonų žiūrovų. Palyginus su praėjusiais metais Ryano pajamos iš „YouTube“ padvigubėjo, tačiau čia dar reikia išskaičiuoti mokesčius ir užmokestį samdomiems darbuotojams, teisininkų paslaugas.
Į televizijos NBC klausimą apie tai, kodėl kiti vaikai taip mėgsta žiūrėti jo vaizdo įrašus, Ryanas, kuriam neseniai suėjo aštuoneri, pareiškė: „Todėl, kad aš linksmas ir juokingas“. Ryano tėvai kanalą užregistravo 2015-ųjų kovą, o jo vaizdo įrašų bendras peržiūrų skaičius – 26 mlrd.; kanalas turi 17,3 mln. prenumeratorių.
„Forbes“ duomenimis, didžiąją uždarbio dalį (21 mln. dolerių) jam surenka reklama, likę pinigai – iš papildomų reklaminių projektų. Nepaisant to, kad kanalo kūrėjams sunkoka įtikinti papildomos produkcijos pardavimų tikslingumu dėl jų žiūrovų amžiaus, kai kurie pavyzdžiai rodo, kad tai gali būti sėkmingai pritaikoma praktikoje. „Walmart“ šių metų vasarą pradėjo pardavinėti vaikiškus drabužius, kuriems buvo suteiktas „Ryan’s World“ pavadinimas.
Ryanas yra nepilnametis, todėl 15 proc. jo uždarbio keliauja į specialią banko sąskaitą, kurią „pajudinti“ jis galės tik sulaukęs 18 metų.