JAV kino kompanija „Metro-Goldwyn Mayer Studios“ (MGM) pranešė pirmoji iš didžiųjų Holivudo studijų pradėsianti „YouTube“ portale skelbti ištisus savo kino filmus. Tokią galimybę suteiks naujoji „YouTube“ filmų rodymo paslauga, skelbia „CNet“.
Manoma, kad MGM pavyzdžiu paseks ir kitos didžiosios studijos. Kai kurios iš jų jau leidžia žiūrėti savo filmus „NBC Universal“ ir „News Corp“ iniciatyva sukurtame „Hulu.com“ vaizdo portale. Per pirmuosius savo veiklos metus šis portalas iš reklamos gavo tiek pat įplaukų, kaip ir „YouTube“ prieš 3 metus.
„CNet“ teigimu, „YouTube“ pastebimai stengiasi pelnyti Holivudo pasitikėjimą – jau sukurta programinė įranga, „filtruojanti“ piratinius kino filmų klipus, be to, ruošiami nauji „YouTube“ vaizdo grotuvai, užtikrinsiantys geresnę vaizdo kokybę, nei standartiniai.
Pranešama, kad „Google“ ir MGM susitarė ir dėl to, kaip dalinsis už reklamą gautas įplaukas. Nors šiuo požiūriu nieko konkretaus nepaskelbta, šaltinių teigimu, kino studijos paprastai pasilieka 70 proc. pelno, likusi dalis atitektų „Google“.
Vienintelės kliūtis, pasak „CNet“, trukdanti Holivudo studijoms skelbti savo produkciją „YouTube“, yra nesutarimai dėl „Google“ peršamo vaizdo reklamos formato. Be to, kai kurios studijos skeptiškai vertina galimybę, kad žiūrovai sutiks žiūrėti visas reklamas, kurios paverstų filmo žiūrėjimą internetu pelningu.