Didžiausia „Yamaha Motor“ atstove Lietuvoje šiemet tapusi UAB „Sangista“, kurios veikla apima tris ketvirtadalius šalies, nuo šiol vadinsis UAB „Yamaha atstovas“. Toks sprendimas priimtas, pasikeitus tarptautinės korporacijos oficialių atstovų struktūrai ir skaičiui.
Nuo šių metų „Yamaha Motor“ produkciją platina ir garantinį bei pogarantinį servisą Lietuvoje teikia tik du oficialūs atstovai: UAB „Yamaha atstovas“ − didžiojoje Lietuvos dalyje ir UAB „Armi servisas“ − Klaipėdos regione. Pagal tarptautinės korporacijos reikalavimus, kitos įmonės nebeturi oficialaus leidimo atlikti minėtųjų paslaugų, taip pat privalo pašalinti ir nenaudoti „Yamaha“ registruoto prekių ženklo, vardo, logotipo, pavadinimo, įskaitant visas elektronines priemones, tokias kaip interneto tinklalapių adresai ar elektroninio pašto adresai.
„Įspėjame klientus, kad tik mes ir oficialus korporacijos atstovas Klaipėdoje atlieka garantinius aptarnavimus visai „Yamaha Motor“ produkcijai: motociklams, keturračiams, pakabinamiems valčių varikliams. Kitų įmonių atlikti aptarnavimai panaikina „Yamaha Motor“ suteiktą garantiją“, − teigia UAB „Yamaha atstovas“ direktorius Tomas Grigonis. − Beveik visai technikai suteikiame europinę dviejų metų garantiją be ridos apribojimų, o kai kuriems produktams, tokiems kaip pakabinami valčių varikliai, − trijų metų europinę garantiją“.
„Kaip oficialūs servisai, turime visus įmanomus techninius produktų duomenis, sertifikatus, schemas. Galime užtikrinti, kad vadovaudamiesi griežtais techniniais „Yamaha“ standartais garantinį ir pogarantinį aptarnavimą atliekame pagal motociklams, keturračiams ir kitai „Yamaha“ technikai keliamus saugumo ir kokybės reikalavimus.“, − sako T.Grigonis.
„Bendra tarptautinės korporacijos strategija yra glaudžiai dirbti su išskirtiniais tik „Yamaha“ prekės ženklo atstovais, tiekiančiais vietinėms rinkoms kiek įmanoma platesnį produkcijos asortimentą. Teiksime paslaugas kuo didesnėje rinkos dalyje su mažesniu skaičiumi stipresnių „Yamaha“ tarpininkų. Siekiame sukurti kiek įmanoma geresnę verslo aplinką, kad oficialūs atstovai investuotų į rinką ir į savo įrangą. Pasitikime lojaliais mūsų prekės ženklo atstovais, − tokia yra ilgalaikė mūsų strategija su abipusiais įsipareigojimais“, − teigia Morten Brondbjerg, „Yamaha Motor Scandinavia“ motorinių transporto priemonių rinkodaros vadovas Danijai ir Baltijos šalims.
Šiemet „Yamaha Motor“ žada ir daugiau naujienų. Bus pristatomi nauji motociklų modeliai, tarp kurių − MT-09 su kompaktišku ir galingu trijų cilindrų varikliu bei kovo mėnesį JAV rinkoje debiutavęs ir ką tik Europoje pasirodęs „Bolt“.