Bendrovė „Yahoo!” planuoja pasiūlyti vartotojams naują paslaugą, kuri leis naudotis jų turimais interneto informacijos valdikliais (widgets) televizoriuose, pranešė „Vnunet.com“.
Vartotojų pasirinkti valdikliai, ekrane rodantys orų prognozę, naujienas ar akcijų kursą, veiks pasitelkus „Intel“ TV priedėlius. Pranešama, kad abi bendrovės jau susitarė dėl tokio bendradarbiavimo, nors jokių oficialių pareiškimų dėl to nepaskelbta.
„Yahoo!” taip pat ketina naująją TV paslaugą sujungti su kitomis portalo paslaugomis. Pavyzdžiui, žiūrėdami televizorių vartotojai galėtų realiuoju laiku sekti pasirinktus „Flickr“ svetainės turinio srautus.
Siekdama integruoti WWW paslaugas į TV „Yahoo!” vykdo vadinamąją „kinematografinio interneto“ strategiją, kuria siekiama tradiciniais elektroninės žiniasklaidos kanalais pateikti vartotojams šiuo metu tik internete prieinamą informaciją. Pasak „Intel“ skaitmeninių namų grupės vadovo Erico Kimo, „Yahoo!” ir „Intel“ ruošiasi pasiūlyti būdą, kaip perkelti interneto paslaugas į TV pasitelkus paprasčiausią ir interaktyviausią technologinį sprendimą.
Pranešama, kad abi bendrovės būsimąja „The Widget Network“ paslauga tikisi sudominti plėtotojus, galinčius pasiūlyti su XML, „Javascript“ ir „Flash“ sukurtų produktų. Vartotojai iš „Widget Gallery“ galerijos galės pasirinkti norimus „Widget Network“ valdiklius. Kada planuoja pateikti rinkai šią paslaugą, „Yahoo!” neskelbia.