Dviem ratais varomą techniką pasirinkusių dalyvių tarpe mažą sensaciją sukūrė dažnas prizininkas ir vienas greičiausių šios kategorijos dalyvių – Patrik Akerfelt iš Suomijos. Bendrojoje įskaitoje gausiame R5 klasės automobilių būryje su silpnesniu automobiliu jis sugebėjo patekti į greičiausiųjų dešimtuką. Dar įspūdingiau yra tai, kad toks rezultatas yra ne nubyrėjusių lyderių pasekmė – P. Akerfelt palei dešimtuko ribą važiavo praktiškai nuo paties starto, kai absoliučioje įskaitoje konkurentų buvo gerokai daugiau. Toks didelis tempas lėmė, jog dviejų varomųjų ratų kategorijoje antrą finišavusį lenką Jan Gorczyca suomis aplenkė net pusseptintos minutės. Trečias čia liko lietuvis Eimantas Jankus.
Atskiro paminėjimo verta ir tai, kad virtualus „Samsonas Rally Rokiškis“ buvo ilgiausias ir greičiausias iš visų etapų, kada nors vykusių e-LARČ istorijoje: bendras greičio ruožų ilgis siekė 127,5 kilometro, kuriuos nugalėtojas A. Klimas įveikė rekordiniu 118 km/h vidutiniu greičiu.
Virtualiame Rokiškio etape taip pat startavo du dalyviai, kuriuos matėme ir gyvai – tai realaus etapo nugalėtojas Nikolay Gryazin ir Aras Kalėda. WRC 2 čempionato įskaitoje „Hyundai“ gamyklinės komandos garbę ginantis rusas N. Gryazin virtualaus ralio pradžioje buvo pirmajame penketuke ir laimėjo du greičio ruožus, tačiau po avarijos pasitraukė iš kovos šeštajame greičio ruože. Ten pat savo pasirodymą baigė ir A. Kalėda, kuris realybėje taip pat nepasiekė finišo – LARČ7, dar vadinamoje BMW klasėje, pirmavusį jo ekipažą sustabdė techninis gedimas.
Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.