„Wizz Air“ įžengė ir pradėjo investuoti į Lietuvos oro transporto rinką tuo metu, kai kitos oro linijos bankrutavo („FlyLaL”) ar stipriai sumažino maršrutų ir skrydžių skaičių („airBaltic“). Nuo tada, kai pradėjome savo veiklą nepakankamai naudojamame oro uoste, mūsų oro linijų bendrovė išaugo siūlydama maršrutus ir skrydžius jau su trimis orlaiviais. Tokiu būdu „Wizz Air“ leidžia Vilniaus oro uostui padalinti savo veiklos kaštus didesniam keleivių skaičiui bei tapti konkurencingesniu tarp kitų regiono oro uostų, pavyzdžiui, Rygos. Keleiviai Lietuvoje dabar turi daug tiesioginių tarptautinių skrydžių žemų sąnaudų bendrovėmis, kurie padeda taupyti tiek laiką, tiek pinigus. Be to, kuomet jie skrenda su „Wizz Air“ iš Vilniaus, pinigai lieka Lietuvoje, o ne Rygoje ar kituose Baltijos šalių oro uostuose. Mūsų nauji maršrutai į Norvegiją, Izraelį, Gruziją ir Graikiją leidžia vietiniams keliautojams pamatyti naujas vietas bei pritraukti turistų į Lietuvą“, – sako „Wizz Air“ atstovas Danielis de Carvalho.
Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ taip pat atkreipia dėmesį į pigių skrydžių bendrovių reikšmę Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Beveik pusė keleivių, kurie naudojasi šiuo oro uostu, renkasi pigių skrydžių keliones. Augantis keleivių skaičius prisideda prie naujų darbo vietų kūrimo bei potencialiai pritraukia daugiau komercinės veiklos, kuri gali padidinti neaviacines paslaugas oro uoste, tokias kaip automobilių stovėjimo aikštelės, prekyba ar maitinimas. Be to, „Wizz Air“ keleivių bagažo politika padeda oro uostų prekybos vietoms, nes keleiviams leidžiama į orlaivį įsinešti visus daiktus, nupirktus jau praėjus pro oro uosto saugumo patikras.
„Šiuo metu iš Lietuvos sostinės „Wizz Air“ siūlo 16 tarptautinių maršrutų į 11 šalių. Tai – puiki proga ne tik pačiam oro uostui, bet ir Lietuvos turizmo rinkai. 2012 metais lankydami Lietuvą turistai išleido 3,34* mlrd. litų, ir mūsų maršrutai yra atviri visiems, norintiems atvykti ir pamatyti šią nuostabią šalį“, – teigia D. de Carvalho.