• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsusis automobilių dizaineris Walteris de Silva ir Bentley kompanijos vyriausiasis dizaineris Lucas Donckerwolke nusprendė bendromis jėgomis į priekį stumti naują projektą, kuris galėtų pagerinti Seat kompanijos įvaizdį visame pasaulyje.
Lucas Donckerwolke viename interviu prasitarė, kad kompaktiškas ir dinamiškas kabrioletas privalo atsirasti ispanišku temperamentu trykštančios kompanijos modelių gamoje.
„Puikiai suprantu, kad tokie projektai privalo atsipirkti, tačiau dėl modulinės platformos privalumų - tai yra įmanoma.“, - pridūrė Lucas Donckerwolke.
Jam antrino ir VAG koncerno vyriausiasis dizaineris Walteris de Silva.
„Iš pradžių bandysime projektą pristatyti koncerno valdybai ir juos sudominti.“
Garsus dizaineris taip pat pridūrė, kad Seat kabrioletas neturėtų daug konkurentų, tik vieną - Mazda MX-5.
Įdomu yra tai, kad Walteris de Silva jau ne pirmą kartą bando VAG koncerno vadovybei pristatyti tokio tipo projektus. Vos tik pradėjęs dirbti Seat vyriausiuoju dizaineriu, specialistas pristatė keletą labai įdomių koncepcijų, kurios turėjo vieną ir tą patį kėbulo tipą.
[nqspoll id="114"]

Garsusis automobilių dizaineris Walteris de Silva ir Bentley kompanijos vyriausiasis dizaineris Lucas Donckerwolke nusprendė bendromis jėgomis į priekį stumti naują projektą, kuris galėtų pagerinti Seat kompanijos įvaizdį visame pasaulyje.
Lucas Donckerwolke viename interviu prasitarė, kad kompaktiškas ir dinamiškas kabrioletas privalo atsirasti ispanišku temperamentu trykštančios kompanijos modelių gamoje.
„Puikiai suprantu, kad tokie projektai privalo atsipirkti, tačiau dėl modulinės platformos privalumų - tai yra įmanoma.“, - pridūrė Lucas Donckerwolke.
Jam antrino ir VAG koncerno vyriausiasis dizaineris Walteris de Silva.
„Iš pradžių bandysime projektą pristatyti koncerno valdybai ir juos sudominti.“
Garsus dizaineris taip pat pridūrė, kad Seat kabrioletas neturėtų daug konkurentų, tik vieną - Mazda MX-5.
Įdomu yra tai, kad Walteris de Silva jau ne pirmą kartą bando VAG koncerno vadovybei pristatyti tokio tipo projektus. Vos tik pradėjęs dirbti Seat vyriausiuoju dizaineriu, specialistas pristatė keletą labai įdomių koncepcijų, kurios turėjo vieną ir tą patį kėbulo tipą.
[nqspoll id="114"]

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų