Didžiausia Europos internetinė sveikatos ir grožio paslaugų užsakymo sistema „Wahanda“ įsigijo Lietuvos mobiliųjų programėlių kūrimo bendrovę „Lemon Labs“. Sandoris tapo dalimi „Wahandos“ strategijos siekiant stiprinti savo verslą mobiliosiose platformose. Tai pranešė „Lemon Labs“ atstovai.
Pasak jų, „Wahanda“, kurios sistema naudojasi daugiau nei 8 tūkst. SPA bei grožio salonų ir kuri pernai fiksavo 280 proc. metinį augimą, sandorį užbaigė praėjusią savaitę. Įmonė ketina toliau plėstis Europoje.
Tyrimai atskleidė, kad mobilusis vartojimas jau siekia 60 proc. internete praleisto laiko, o daugiausia naudojamasi mobiliosiomis programėlėmis. 7 iš 8 internete praleistų minučių vartotojai prie interneto būna prisijungę per programėles. „Wahandos“ duomenimis, 50 proc. plaukų ir grožio paslaugų rezervacijų šiuo metu atliekama mobiliuoju įrenginiu, dar penktadalis vartotojų tikisi, kad juos priims per artimiausias tris valandas nuo užsakymo atlikimo.
Skelbiama, kad „Lemon Labs“ komanda, susidedanti iš 10 specialistų, artimiausiomis savaitėmis pristatys kelis „Wahandos“ dizaino ir produktų atnaujinimus tiek „iOS“, tiek „Android“ operacinėms sistemoms.