„Puiki lenktynių organizacija ir lankstus požiūris į dalyvius yra pagrindiniai argumentai, verčiantys ten kasmet sugrįžti. Gaila, kad šiemet tai nėra Lietuvos čempionato etapas, bet išnaudosime šį startą geriau pasirengti „Žemaitijos raliui“. Taigi susigrąžiname įgūdžius važiuojant ant žvyro dangos, kurios nejautėme daugiau kaip pusmetį nuo pernai spalio“, – sakė V. Švedas.
Be to, šiemet „Juta Racing“ tandemas dalyvauja ir Latvijos ralio čempionate. Pirmajame etape šią žiemą jie buvo treti, tad kol kas rikiuojasi tarp lyderių. Jei fortūna nenusigręš ir pavyks išlaikyti aukštas pozicijas, V. Švedas planuoja važiuoti visame „braliukų“ ralio čempionate: „Ta maža artėjančio savaitgalio treniruotė gali virsti pakankamai ambicingu ateinančios vasaros planu.“
„Čempionų ralis“ Talsyje, anot Vytauto, nuolat pasižymi stipria konkurencija, mat čia tradiciškai susirenka ralio pirmenybių nugalėtojai iš viso pasaulio. Kartą varžėsi netgi Saudo Arabijos čempionas. Daugelis šių garsių ir pajėgių meistrų dabar dalyvauja Pasaulio ralio čempionate (WRC) atstovaudami gamyklinėms komandoms. Visa tai varžyboms kaskart suteikia papildomos intrigos.
V. Švedas šiemet startuoja savo senesniuoju devintos kartos „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu, atitinkančiu tarptautinius N4 grupės reikalavimus.
„Nepaisant to, kad automobilis kiek silpnesnis, tačiau jis vis tiek suteikia pakankamai daug ir visai gerų emocijų. Taigi, kaip dažnas Latvijos ralių svečias jau moku pakviesti „braliukų“ kalba: „Tiekamies Talsi!“ Labai tikiuosi prie trasų pamatyti ir fanų pajėgas iš Lietuvos. Tuo pačiu noriu padėkoti visiems ištikimiems aistruoliams už tvirtą palaikymą. Be ilgamečių partnerių, naujų rėmėjų ir savo darbą preciziškai atliekančių komandos mechanikų apie pergales neturėtume šansų net pagalvoti“, – kalbėjo V. Švedas.
Iš viso Talsio ralyje prie starto linijos turėtų išsirikiuoti 86 dalyvių ekipažai. Dalis jų dalyvaus ralio sprinto rungtyje ir istorinių automobilių įskaitoje.