Šį rudenį Frankfurto automobilių parodoje „Porsche“ pristatys naujos kartos „911“ modelį. Nors visos informacijos apie šį automobilį „Porsche“ dar neatskleidžia,tačiau jau žinoma nemažai įdomių detalių. Šiuo metu vyksta paskutiniai naujojo automobilio bandymai – pasirodė oficiali filmuota medžiaga, kur naujasis „Porsche 911“ bandomas Pietų Afrikoje.
Kalbant apie „Porsche 911“ išvaizdą tikėtis radikalių pokyčių būtų sunku. Naujasis šio žanro klasikas tęsia tradicijas. Tiesa, automobilio kėbulas ūgtelėjo, didesnė bazė. Tai reiškia, kad automobilio gale turėtų būti daugiau vietos. Nors automobilis bus didesnis, tačiau galės puikuotis mažesniu nei dabartinio modelio svoriu, kadangi naujo modelio kėbule bus naudojama labai daug aliuminio.
Yra evoliucijos ženklų ir techninėje automobilio dalyje. Štai vietoje hidraulinio vairo stiprintuvo dabar bus montuojamas elektrinis stiprintuvas. Automobilio salone jau nebus rankinio stabdžio svirties – kaip ir daugumoje šiuolaikinių automobilių čia atsiras stovėjimo stabdžio elektroninio valdymo mygtukas.
„911 Carrera“ versijoje ratus suks 3,4 litro darbo tūrio 350 a.g. opozicinis motoras, na o „Carrera S“ puikuosis 400 a.g. 3,8 litro darbo tūrio varikliu. Automobilio pirkėjai galės rinkti mechanines ir automatines (DSG tipo) pavarų dėžes. Itin įdomu tai, kad „Porsche“ pirmieji pasiūlys 7 pavarų mechanines dėžes. Taigi, klasikinis „Porsche 911“ tikrai galės pasigirti inovacijomis.