Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iki „Automotive.lt DRIFT CAMP“ lieka penketas dienų, arba šimtas dvidešimt darbo valandų – taip savo gyvenimą dabar skaičiuoja komandos „Drift Devils“ atstovas Vygantas Rimkus. Po itin nesėkmingo trečiojo Lietuvos drifto čempionato etapo Kačerginėje, Vygantas turi iš naujo susirinkti savo sportinį bolidą. Ši užduotis pareikalavo aukoti ne tik miego laiką, bet ir ateitį užtikrinti turėjusias investicijas.
Disk–žokėjaus duoną kremtantis jaunuolis šių metų sezoną pradėjo atsakingai: perrinktas bolidas, treniruočių bei testų sesijos, naujas požiūris į savo viešumą netruko duoti vaisių – trečioji vieta „Autoplius.lt Fast Lap“ varžybose nuteikė optimistiškai ir kiek nuplovė pirmojo etapo Rygoje kartėlį. Tada sekė trečiasis etapas, kuris it banguojanti jūra vėl suglumino iš Kintų kilusį sportininką – užstrigusi sankaba ne tik sutrukdė išvažiuoti į startą, tačiau netruko išskristi lauk ir tik atsitiktinumo dėka pasigailėjo piloto kojų.
„Išvažiuojant į startą supratau, kad kažkas yra ne taip. Negalėjau išminti sankabos pedalo. Supratau, jog mechanizmas užstrigo, tad užkūriau automobilį su įjungta pavara ir truktelėjau rankinį stabdį, tikėdamasis, jog per transmisiją gauta apkrova sujudins sankabos mechanizmą. Triukas pavyko, tačiau ne ilgam. Pajudėjus link starto, supratau, kad vėl kažkas ne taip, paspaudžiau pedalą, o jis liko gulėti ant bolido grindų. Pakėliau jį koja ir pasigirdo sprogimas. Į saloną pasipylė kibirkštys – tą sekundę staiga apsidžiaugiau, jog dėviu nedegius rūbus ir šalmą. Trumpai tariant – užstrigusi sankaba nusprendė sujudėti ir išskrido į orbitą. Man labai pasisekė, jog jos trajektorija iš esmės žiūrėjo žemyn į asfaltą, nes net ir tokiu atveju man kliuvo karštų pavarų dėžės nuolaužų į automobilio saloną. Beskrisdama detalė nepasigailėjo aplink esančių agregatų ir sumaitojo tiek pavarų dėžę, tiek tepalo karterį, tiek automobilio kėbulą. Belieka džiaugtis, kad kojos liko vietoje“, – pasakoja Vygantas Rimkus.
Išlipęs iš bolido sportininkas neslėpė apmaudo ir jau buvo palaidojęs šių metų sezoną, tačiau supratęs, jog čia vienas iš tų gyvenimo momentų, kai reikia nepasiduoti, jau sekančią dieną ėmėsi darbo. Automobilis išardytas, partnerių ir draugų padedamas Vygantas susirado reikiamas detales ir kibo į darbus, tačiau jį sustabdė vienas paprastas dalykas – finansai.
„Apžvelgę žalą supratom, kad arba darom viską iš esmės naujai, arba darom viską iš esmės naujai, nes apgadinimų per daug, kad būti aplaidiems ir skubėti. Kišenėje šypsojosi geriausiu atveju penki šimtai eurų, iš kurių dar reiktų pavalgyti, o sąmata skelbė apie tris su puse tūkstančio. Taip, drifterių bendruomenė yra draugiška ir galima nemažai dalykų gauti į skolą, tačiau fakto tai nekeičia, tad teko imtis to vieno atsarginio plano. Vos tik prasidėjus kriptovaliutų bumui labai juo susidomėjau – investavau šiek tiek pinigų ir džiaugiausi, jog šie netruko užaugti savo verte. Prieš kurį laiką atėjusi bitkoino krizė nenudžiugino, kita vertus labai ir nenuvylė, nes į šią sritį žiūriu kaip į ilgalaikę investiciją ir tikiu, jog pastaroji valiuta netruks vėl pakilti. Dabar gal jau reikėtų naudoti būtąjį laiką – tikėjau. Jeigu noriu šį sezoną kažką pasiekti ir tuo pačiu įrodyti sau ir savo partneriams, jog esu nusiteikęs rimtai, reiškiasi turiu eiti iki galo, tad kol kas tariau kriptovaliutoms sudiev ir tikimės, jog detalės spės atvažiuoti laiku“, – šypsosi sportininkas.
Paklaustas ar nesigaili prarastų investicinių perspektyvų, Vygantas buvo atviras: „Dabar turbūt yra geriausios mano gyvenimo dienos: galiu dirbti man patinkantį darbą, sportuoti sportą, kurį myliu. Neturiu didelių įsipareigojimų karjerai ar palikuoniams, tad manau, jog priėmiau teisingą sprendimą. Galėčiau gulėti namie ir žiūrėti į bitkoino kurso kilimą, tačiau senatvėje ši patirtis matyt neleis anūkams papasakoti gerų istorijų. Ateitis parodys ar buvau teisus, bet laiko uždirbti ir investuoti dar tikrai turiu“, – dalinasi drifteris.
Jei viskas pavyks, Vygantas kartu su dar penkiomis dešimtimis pilotų prie starto linijos stos jau penktadienį, kai 14 valandą Kuršėnų autodrome prasidės „Automotive.lt DRIFT CAMP“ treniruočių sesija. Tai bus puiki proga patikrinti ar automobilis surinktas tinkamai, rasti trūkumus ir per naktį baigti nespėtus darbus. Išaušus lauks dar viena trumpa treniruočių sesija ir „Semi–PRO“ lygos varžybos.
Ar Vygantas spės? Pamatysime jau šį savaitgalį!
Iki „Automotive.lt DRIFT CAMP“ lieka penketas dienų, arba šimtas dvidešimt darbo valandų – taip savo gyvenimą dabar skaičiuoja komandos „Drift Devils“ atstovas Vygantas Rimkus. Po itin nesėkmingo trečiojo Lietuvos drifto čempionato etapo Kačerginėje, Vygantas turi iš naujo susirinkti savo sportinį bolidą. Ši užduotis pareikalavo aukoti ne tik miego laiką, bet ir ateitį užtikrinti turėjusias investicijas.
Disk–žokėjaus duoną kremtantis jaunuolis šių metų sezoną pradėjo atsakingai: perrinktas bolidas, treniruočių bei testų sesijos, naujas požiūris į savo viešumą netruko duoti vaisių – trečioji vieta „Autoplius.lt Fast Lap“ varžybose nuteikė optimistiškai ir kiek nuplovė pirmojo etapo Rygoje kartėlį. Tada sekė trečiasis etapas, kuris it banguojanti jūra vėl suglumino iš Kintų kilusį sportininką – užstrigusi sankaba ne tik sutrukdė išvažiuoti į startą, tačiau netruko išskristi lauk ir tik atsitiktinumo dėka pasigailėjo piloto kojų.
„Išvažiuojant į startą supratau, kad kažkas yra ne taip. Negalėjau išminti sankabos pedalo. Supratau, jog mechanizmas užstrigo, tad užkūriau automobilį su įjungta pavara ir truktelėjau rankinį stabdį, tikėdamasis, jog per transmisiją gauta apkrova sujudins sankabos mechanizmą. Triukas pavyko, tačiau ne ilgam. Pajudėjus link starto, supratau, kad vėl kažkas ne taip, paspaudžiau pedalą, o jis liko gulėti ant bolido grindų. Pakėliau jį koja ir pasigirdo sprogimas. Į saloną pasipylė kibirkštys – tą sekundę staiga apsidžiaugiau, jog dėviu nedegius rūbus ir šalmą. Trumpai tariant – užstrigusi sankaba nusprendė sujudėti ir išskrido į orbitą. Man labai pasisekė, jog jos trajektorija iš esmės žiūrėjo žemyn į asfaltą, nes net ir tokiu atveju man kliuvo karštų pavarų dėžės nuolaužų į automobilio saloną. Beskrisdama detalė nepasigailėjo aplink esančių agregatų ir sumaitojo tiek pavarų dėžę, tiek tepalo karterį, tiek automobilio kėbulą. Belieka džiaugtis, kad kojos liko vietoje“, – pasakoja Vygantas Rimkus.
Išlipęs iš bolido sportininkas neslėpė apmaudo ir jau buvo palaidojęs šių metų sezoną, tačiau supratęs, jog čia vienas iš tų gyvenimo momentų, kai reikia nepasiduoti, jau sekančią dieną ėmėsi darbo. Automobilis išardytas, partnerių ir draugų padedamas Vygantas susirado reikiamas detales ir kibo į darbus, tačiau jį sustabdė vienas paprastas dalykas – finansai.
„Apžvelgę žalą supratom, kad arba darom viską iš esmės naujai, arba darom viską iš esmės naujai, nes apgadinimų per daug, kad būti aplaidiems ir skubėti. Kišenėje šypsojosi geriausiu atveju penki šimtai eurų, iš kurių dar reiktų pavalgyti, o sąmata skelbė apie tris su puse tūkstančio. Taip, drifterių bendruomenė yra draugiška ir galima nemažai dalykų gauti į skolą, tačiau fakto tai nekeičia, tad teko imtis to vieno atsarginio plano. Vos tik prasidėjus kriptovaliutų bumui labai juo susidomėjau – investavau šiek tiek pinigų ir džiaugiausi, jog šie netruko užaugti savo verte. Prieš kurį laiką atėjusi bitkoino krizė nenudžiugino, kita vertus labai ir nenuvylė, nes į šią sritį žiūriu kaip į ilgalaikę investiciją ir tikiu, jog pastaroji valiuta netruks vėl pakilti. Dabar gal jau reikėtų naudoti būtąjį laiką – tikėjau. Jeigu noriu šį sezoną kažką pasiekti ir tuo pačiu įrodyti sau ir savo partneriams, jog esu nusiteikęs rimtai, reiškiasi turiu eiti iki galo, tad kol kas tariau kriptovaliutoms sudiev ir tikimės, jog detalės spės atvažiuoti laiku“, – šypsosi sportininkas.
Paklaustas ar nesigaili prarastų investicinių perspektyvų, Vygantas buvo atviras: „Dabar turbūt yra geriausios mano gyvenimo dienos: galiu dirbti man patinkantį darbą, sportuoti sportą, kurį myliu. Neturiu didelių įsipareigojimų karjerai ar palikuoniams, tad manau, jog priėmiau teisingą sprendimą. Galėčiau gulėti namie ir žiūrėti į bitkoino kurso kilimą, tačiau senatvėje ši patirtis matyt neleis anūkams papasakoti gerų istorijų. Ateitis parodys ar buvau teisus, bet laiko uždirbti ir investuoti dar tikrai turiu“, – dalinasi drifteris.
Jei viskas pavyks, Vygantas kartu su dar penkiomis dešimtimis pilotų prie starto linijos stos jau penktadienį, kai 14 valandą Kuršėnų autodrome prasidės „Automotive.lt DRIFT CAMP“ treniruočių sesija. Tai bus puiki proga patikrinti ar automobilis surinktas tinkamai, rasti trūkumus ir per naktį baigti nespėtus darbus. Išaušus lauks dar viena trumpa treniruočių sesija ir „Semi–PRO“ lygos varžybos.
Ar Vygantas spės? Pamatysime jau šį savaitgalį!