Galinė dalis ne tokia išraiškinga ar patraukli. Įsižiūrėjus labai gerai, naujojo „Volkswagen“ koncepto siluetas labai primena pirmos kartos „Scion xB“. Didžiulė, kampuota dėžutė ant ratų, kuri nuo kitų automobilių išsiskiria savo išvaizda.
Daugiausiai įdomybių slypi smulkiose detalėse. Pavyzdžiui, automobilio durys neturi tradicinių rankenėlių, jas pakeitė lietimui jautrūs mygtukai ir davikliai, kurie sugeba atpažinti prie automobilio priėjusio žmogaus rankų gestus.
„Volkswagen Budd-e“ valdyti galima ir keliomis balso komandomis. Parodoje pristatytas modelis reaguoja į tokias komandas kaip ; „Užvesk variklį“, „Pašildyk automobilio saloną“, „Kelionės tikslas - namai“.
Kadangi tai 21 amžiui skirtas automobilis, „Budd-e“ neturi benzinu ar dyzelinu varomos jėgainės. Naujasis modelis buvo sukurtas ant „MEB“ vardu pavadintos platformos, kurią „VAG“ koncerno inžinieriai sukūrė automobiliams su hibridinėmis jėgainėmis arba elektros motoru.
„Budd-e“ turi 101 kWh galingumo baterijas, kurios savo energiją siunčia į kiekvieną ratą. Elektros jėgainė leidžia šiam automobiliui pasiekti 148 km/val. greitį.
Su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis gali nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų.