2004 metais, švediškų automobilių gamintoja, į Las Vegasą atvežė labai įdomiai atrodantį „XC90“. Nuo standartinio modelis jis skyrėsi gerokai platesniais sparnais, didžiuliu priekiniu buferiu su dar didesne oro paėmimo anga, ryškia kėbulo spalva ir nauja išmetimo sistema, kuri riaumodavo visiškai ne taip kaip tradiciniai „Volvo“ modeliai.
„Volvo“ inžinieriai į naują „XC90“ versiją įmėtė daugeliui šio modelio savininkų pažįstamą 4.4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį, tačiau naujojoje versijoje sumontuotas motoras išvystė daugiau nei 650 arklio galių. Palyginimui, standartiniame modelyje esantis V8 motoras išvystydavo 315 arklio galių.
Sumontavę galingą benzininį motorą, „Volvo“ specialistai taip pat pakoregavo „Haldex“ keturių varančiųjų ratų sistemos darbą. Šiame modelyje jinai veikdavo dviem būdais : pirmasis - įprastai automobilis būna varomas tik priekiniais ratais, tačiau davikliams supratus, jog jie praranda sukibimą su kelio danga, tam tikrą variklio sukimo momento kiekį kompiuteris perduoda ir į galinius ratus. Tuo tarpu antrasis veikimo būdas įjungdavo nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą.
Kaip ir buvo galima tikėtis, didžiulę steroidų dozę paragavęs „Volvo XC90“ buvo sukurtas tik dėl vienos priežasties - visam pasauliui parodyti, jog „Volvo“ inžinieriai gavę leidimą sugeba sukurti beprotiškai atrodantį, ir dar beprotiškiau skambantį visureigį.