2003 metais „Volvo“ pademonstravo „VCC“ vardu pavadintą koncepciją, kurioje buvo įdiegtos technologijos, kurios šiais laikais tampo normaliu ir savaime suprantamu dalyku.
Tad pradėkime nuo pradžių - variklio. Į „VCC“ buvo sumontuotas 6 cilindrų, 2,6 litro darbinio tūrio benzininis variklis su turbina, kuris išvystė 250 arklio galių, o 100 kilometrų suvartodavo tik 6,5 litro degalų. Skamba įspūdingai, tačiau kaip „Volvo“ specialistams tai pavyko padaryti?
Itin mažas kuro sąnaudas „Volvo“ darbuotojams pavyko pasiekti dėl vienos ir elementarios priežasties - vos 1300 kilogramų sveriančio automobilio. Taip pat reikėtų paminėti, jog prie mažo jėgainės apetito prisideda efektyviai veikianti turbina, aukštas cilindrų suspaudimo laipsnis bei „Start/Stop“ technologija, kuri anuomet atrodė kaip iš fantastikos srities. Anuomet „Start/Stop“ sistema nebuvo privaloma, o „Volvo“ buvo vienas pirmųjų gamintojų, kuris ryžtingai demonstravo šios sistemos privalumus.
Dar vienas išskirtinis „VCC“ bruožas - 42 voltų baterija, kuri padeda efektyviau pajudėti iš vietos ir eliminuoti turbinos vėlavimą. Be to, automobilyje sumontuota baterija leido „VCC“ automobiliui važiuoti nenaudojant vidaus degimo jėgainės. Trumpai tariant - tai buvo pirmasis „Volvo“ hibridas.
Ir paskutinis „VCC“ išskirtinumas - iš aliuminio ir anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės.
Taigi, 2003 metais „Volvo“ pristatė technologijas, kurios šiuolaikiniame pasaulyje yra diegiamos į kiekvieną automobilį.