• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koncepciniai automobiliai visuomet buvo įdomūs ne tik dėl jų išraiškingos išvaizdos. Jie visuomet buvo įdomūs ir dėl to, jog juose slypėjo kvapą gniaužiančios technologijos, kurios mums sufleruodavo ko galime tikėtis artimiausioje ateityje. „Volvo VCC“ yra vienas iš tų, kuris 2003 metais demonstravo, jog netolimoje ateityje važinėsime su efektyvesniais, ekologiškesniais ir technologiškai pažangesniais automobiliais. 
Kokį pasaulį Jūs atsimenate 2003 metais? Ėjote į penktą klasę? baigėte universitetą? Jeigu esate didžiulis krepšinio gerbėjas, tuomet 2003 metai Jums simbolizuos fantastišką Lietuvos krepšinio rinktinės pasirodymą Europos čempionate. Tuo tarpu automobilių industrija 2003 metais apie kardinalius pasikeitimus nekalbėjo - daugelis kūrė efektyvius dyzelius, investavo į saugumą, komfortą ir patikimumą. Tuo tarpu „Volvo“ nebūtų „Volvo“, jeigu nežvelgtų į 10 metų perspektyvą.

Koncepciniai automobiliai visuomet buvo įdomūs ne tik dėl jų išraiškingos išvaizdos. Jie visuomet buvo įdomūs ir dėl to, jog juose slypėjo kvapą gniaužiančios technologijos, kurios mums sufleruodavo ko galime tikėtis artimiausioje ateityje. „Volvo VCC“ yra vienas iš tų, kuris 2003 metais demonstravo, jog netolimoje ateityje važinėsime su efektyvesniais, ekologiškesniais ir technologiškai pažangesniais automobiliais. 
Kokį pasaulį Jūs atsimenate 2003 metais? Ėjote į penktą klasę? baigėte universitetą? Jeigu esate didžiulis krepšinio gerbėjas, tuomet 2003 metai Jums simbolizuos fantastišką Lietuvos krepšinio rinktinės pasirodymą Europos čempionate. Tuo tarpu automobilių industrija 2003 metais apie kardinalius pasikeitimus nekalbėjo - daugelis kūrė efektyvius dyzelius, investavo į saugumą, komfortą ir patikimumą. Tuo tarpu „Volvo“ nebūtų „Volvo“, jeigu nežvelgtų į 10 metų perspektyvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volvo VCC (3)


2003 metais „Volvo“ pademonstravo „VCC“ vardu pavadintą koncepciją, kurioje buvo įdiegtos technologijos, kurios šiais laikais tampo normaliu ir savaime suprantamu dalyku.
Tad pradėkime nuo pradžių - variklio. Į „VCC“ buvo sumontuotas 6 cilindrų, 2,6 litro darbinio tūrio benzininis variklis su turbina, kuris išvystė 250 arklio galių, o 100 kilometrų suvartodavo tik 6,5 litro degalų. Skamba įspūdingai, tačiau kaip „Volvo“ specialistams tai pavyko padaryti?

REKLAMA

Volvo VCC (4)


Itin mažas kuro sąnaudas „Volvo“ darbuotojams pavyko pasiekti dėl vienos ir elementarios priežasties - vos 1300 kilogramų sveriančio automobilio. Taip pat reikėtų paminėti, jog prie mažo jėgainės apetito prisideda efektyviai veikianti turbina, aukštas cilindrų suspaudimo laipsnis bei „Start/Stop“ technologija, kuri anuomet atrodė kaip iš fantastikos srities. Anuomet „Start/Stop“ sistema nebuvo privaloma, o „Volvo“ buvo vienas pirmųjų gamintojų, kuris ryžtingai demonstravo šios sistemos privalumus.

REKLAMA
REKLAMA

Volvo VCC (5)


Dar vienas išskirtinis „VCC“ bruožas - 42 voltų baterija, kuri padeda efektyviau pajudėti iš vietos ir eliminuoti turbinos vėlavimą. Be to, automobilyje sumontuota baterija leido „VCC“ automobiliui važiuoti nenaudojant vidaus degimo jėgainės. Trumpai tariant - tai buvo pirmasis „Volvo“ hibridas.
Ir paskutinis „VCC“ išskirtinumas - iš aliuminio ir anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės.
Taigi, 2003 metais „Volvo“ pristatė technologijas, kurios šiuolaikiniame pasaulyje yra diegiamos į kiekvieną automobilį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų