• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Akį rėžiančios kėbulo linijos, daugybę klausimų ir emocijų keliantys dizaino elementai, kurie ilgainiui priverčia žavėtis ar nekęsti objekto, stovinčio priešais mus.
Jeigu automobilių dizaineriai galėtų tarti paskutinį žodį, vargu ar šiandien matytume tiek daug konservatyviai atrodančių mašinėlių, kurios po penkerių minučių tiesiog lieka užmarštyje, tad jeigu jaučiate malonumą žiūrėdami į įvairiausius dizainerių eksperimentus, tuomet mes siūlome jums pasižvalgyti į štai šį „Volvo“„Volvo Tundra“.

Akį rėžiančios kėbulo linijos, daugybę klausimų ir emocijų keliantys dizaino elementai, kurie ilgainiui priverčia žavėtis ar nekęsti objekto, stovinčio priešais mus.
Jeigu automobilių dizaineriai galėtų tarti paskutinį žodį, vargu ar šiandien matytume tiek daug konservatyviai atrodančių mašinėlių, kurios po penkerių minučių tiesiog lieka užmarštyje, tad jeigu jaučiate malonumą žiūrėdami į įvairiausius dizainerių eksperimentus, tuomet mes siūlome jums pasižvalgyti į štai šį „Volvo“„Volvo Tundra“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.


Iki pat aštunto dešimtmečio pabaigos, saugių ir patikimų automobilių reputaciją galėję pasigirti „Volvo“ markės vadovai pradėjo svarstyti – „Galbūt mums reikėtų padailinti kampuotas kėbulas linijas? Galbūt mums reikėtų atsisakyti statybinio bloko įvaizdžio?“
Anuomet, pažvelgę į „Volvo“ gaminamų automobilių gamą, joje išvystume stačiakampio formos „Volvo 200“ serijos šeimyną ir kirviu tašytą „Volvo 300“ modelių kompaniją. Tad kai atėjo metas kardinaliai pakeisti „Volvo“ markės įvaizdį, švedai pagalbos kreipėsi į bene geidžiamiausią to laikmečio automobilių dizainerį – Marcello Gandini. Žmogų, kuris būdamas vos 28-erių metų sukūrė „Lamborghini Miura“ bei vėliau ne kartą įrodęs, jog jo galvoje netrūksta įdomių, nuostabių idėjų.
„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.

REKLAMA

„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.


Tiesiog pažvelkite į priekinę dalį, kurioje į akis labiausiai krenta asimetriškai sumontuotos radiatoriaus grotelės. Tuo tarpu galinės dalies pagrindiniu akcentu tapo ilgas, vientisas galinis žibintas. Bet tai tik mažytės smulkmenos.
Atvėrus automobilio dureles ir pažvelgus į „Tundra“ interjerą, vargu ar surastumėte bent vieną detalę, panašią į tą, kurią galėtumėte surasti „Volvo“ automobilyje.

REKLAMA
REKLAMA

„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.


Akivaizdu, jog Marcello Gandini siekė sukurti futuristišką, technologiškai pažangų hečbeką. Skaitmeniniai prietaisų skydeliai anuomet vis dar buvo pakankamai retas reiškinys. Ypač, kai kalbame apie pilnai funkcionuojantį skaitmeninį prietaisų skydelį.

„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.


Kaip ir buvo galima tikėtis, griežtų kėbulo linijų „Volvo Tundra“ koncepcija nustebino ne vieną „Volvo“ bendrovės atstovą. Net jeigu „Volvo“ bendrovės viduje būtų atsiradęs žmogus, norėjęs palaikyti šį projektą, vargu ar tuometinė „Volvo“ markės tikslinė auditorija būtų palankiai sutikusi šį Marcello Gandini kūrinį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo“ reikalavimus išklausęs Marcello Gandini, pradėjęs braižyti būsimo modelio kontūrus, panašu, neatsižvelgė nei į vieną švedų prašymą.


Net ir sulaukęs neigiamo atsakymo, automobilių dizaineris nenuleido rankų. Jis sugebėjo surasti bendrą kalbą su „Citroën“ – bendrove, kuri tiesiog dievina išsišokėliškai atrodančius automobilius, novatoriškus sprendimus ir – tiesiog mėgdavo plaukti prieš srovę.
Bendromis jėgomis atlikę keletą pakeitimų, netrukus „Volvo Tundra“ pavirto į penkerias dureles turintį „Citroën BX“. Ir žinote ką? Tai, ko gero, buvo vienas geriausių „Citroën“ sprendimų, nes per daugiau nei 10 metų laikotarpį, „Citroën“ sugebėjo parduoti 2,4 mln. „BX“ modelio vienetų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų