• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volvo Trucks“ sukūrė naują GSM ryšio technologija paremtą sistemą, kuri servisui leidžia įvertinti eksploatuojamo sunkvežimio būklę nuotoliniu būdu. Šis sprendimas vežėjams leis išvengti neplanuotų prastovų ir sumažinti išlaidas techninei priežiūrai. Europoje šią sistemą planuojama pristatyti 2013 m.

REKLAMA
REKLAMA

Naujoji nuotolinė serviso paslauga tapo įmanoma dėl naujausios telematikos sąsajos TGW (Telematics Gateway). Ji leidžia „Volvo“ serviso darbuotojams stebėti transporto priemonės dalių nusidėvėjimą ir būklę, taip pat nuotoliniu būdu per GSM tinklą nuskaityti klaidų kodus.

REKLAMA

Sunkvežimių servisas (nuotr. Gamintojo)Sunkvežimių servisas (nuotr. Gamintojo)

„Dėl šios naujos komunikacinės įrangos sunkvežimiuose servisas gauna informaciją apie įvairių komponentų dėvėjimąsi“, – paaiškina „Volvo Trucks“ serviso paslaugų vadovas Christian Gustavsson.

Naujoji sistema serviso technikams leidžia patikrinti, kokia yra sunkvežimio rida ir kaip greitai dėvisi įvairūs komponentai. Remdamiesi šia informacija, „Volvo“ serviso darbuotojai gali suplanuoti techninį aptarnavimą atsižvelgdami į konkrečios transporto priemonės būklę.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai pailgins sunkvežimio eksploatacijos laiką ir sumažins neplanuotų sustojimų skaičių. Be to, tai didina saugumą bei sumažina administravimo poreikį pervežimo veiklą vykdančioms įmonėms, o jų klientai gali tikėtis didelio patikimumo“, – apibendrina Ch. Gustavsson.

Mažiau prastovų

Nuotolinis ryšys tarp sunkvežimio ir serviso papildo įprastą techninės priežiūros grafiką. Jei sunkvežimis eksploatuojamas ne pagal pradinį planą, techninės priežiūros intervalai gali tapti per dažni arba per reti. Turėdami duomenų apie faktinį sunkvežimio dalių nusidėvėjimą, serviso darbuotojai gali daug tiksliau nustatyti reikalingus techninės priežiūros intervalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Daugelį parametrų yra sunku apskaičiuoti. Jei sunkvežimis eksploatuojamas intensyviai, greičiau dėvisi tam tikri jo komponentai, kai tos pačios dalys įprastomis sąlygomis naudojamame sunkvežimyje dar gali būti nekeičiamos. Tai reiškia, kad vežėjas ne visada yra tikras, ar reikia keisti kai kurias dalis“, – sako Ch. Gustavsson.

REKLAMA

Mechanikas šalia vilkiko (nuotr. Gamintojo)Mechanikas šalia vilkiko (nuotr. Gamintojo)

Sumažina neplanuotų sustojimų riziką

Jei sunkvežimis yra eksploatuojamas kitaip, nei numatyta priežiūros grafike, servisas apie tai gauna informaciją.

„Pavyzdžiui, serviso darbuotojai gali būti įspėti apie stabdžių trinkelių nusidėvėjimą. Todėl jas galima pakeisti laiku ir nekils nesklandumų išvažiavus į tolimą reisą,“ – sako Ch. Gustavsson. „Laimi visi, nes tiek vežėjai, tiek mes galime efektyviau planuoti darbus ir išvengti neplanuotų apsilankymų servise.“

REKLAMA

Programinės įrangos naujinimai nuotoliniu būdu

Naudojant TGW telematikos sąsają bus galima gauti nuotolinius parametrų atnaujinimus, o ateityje taps įmanoma atnaujinti visus sunkvežimio programinės įrangos paketus. Pasak Ch. Gustavsson, iš pradžių sistemą sudarys ribotas parametrų skaičius, bet po kelerių metų „Volvo Trucks“ išvystys daugiau funkcijų atliekančius programinės įrangos paketus, taip padedant vežėjams sumažinti nenumatytų prastovų skaičių ir eksploatavimo išlaidas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų