Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Didžioji dauguma automobilių gamintojų, norėdami pristatyti naująjį modelį, visuomet akcentuoja agresyvią išvaizdą, milžinišką kiekį pagalbinių sistemų, puikias valdymas savybes - puiku! Juk kiekvienas gamintojas nori pabrėžti didžiausius tam tikro automobilio privalumus, tačiau toks požiūris „Volvo“ kompanijos vadovų nevilioja.
„Volvo“ visuomet savo automobilius reklamuodavo arba pristatydavo kitu kampu. Vietoj to, kad galėtų girtis efektyviais varikliais, pažangiausiomis saugumo sistemomis, švedų gamintojas visuomet nori pabrėžti žmogiškąjį faktorių, emociją, neapčiuopiamą ryšį su automobiliu.
Panašią koncepciją naudoja ne tik „Volvo“, bet ir „Alfa Romeo“ markės atstovai, kurie nori pritraukti tuos pirkėjus, kurie perka ne transporto priemonę, bet naują šeimos draugą, kuriuo reikia rūpintis ir kuris kiekvieną kartą pasirūpins jumis.
[nqspoll id="292"]
Didžioji dauguma automobilių gamintojų, norėdami pristatyti naująjį modelį, visuomet akcentuoja agresyvią išvaizdą, milžinišką kiekį pagalbinių sistemų, puikias valdymas savybes - puiku! Juk kiekvienas gamintojas nori pabrėžti didžiausius tam tikro automobilio privalumus, tačiau toks požiūris „Volvo“ kompanijos vadovų nevilioja.
„Volvo“ visuomet savo automobilius reklamuodavo arba pristatydavo kitu kampu. Vietoj to, kad galėtų girtis efektyviais varikliais, pažangiausiomis saugumo sistemomis, švedų gamintojas visuomet nori pabrėžti žmogiškąjį faktorių, emociją, neapčiuopiamą ryšį su automobiliu.
Panašią koncepciją naudoja ne tik „Volvo“, bet ir „Alfa Romeo“ markės atstovai, kurie nori pritraukti tuos pirkėjus, kurie perka ne transporto priemonę, bet naują šeimos draugą, kuriuo reikia rūpintis ir kuris kiekvieną kartą pasirūpins jumis.
[nqspoll id="292"]