Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volvo Australia“ padalinys jau kurį laiką spaudžia švediškų automobilių gamintoją į kampą ir prašo sukurti daugiau sportiškesnių „Polestar“ modifikacijų.
„Volvo Australia“ padalinio vadovas Mattas Braidas prasitarė, jog ateityje norėtų matyti bent tris ar keturias „Polestar“ modifikacijas. Nors švedai šiuo metu intensyviai dirba ties „V60 Polestar“ modifikacijos, tačiau australai iš tikro norėtų išvysti galingą, sportišką ir agresyvią „V40“ hečbeko modifikaciją, kuri galėtų konkuruoti su „Volkswagen Golf R“.
Jeigu „Volvo“ kompanijos vadovybė pasiryžtų tokiam projektui, galingiausia „Volvo V40“ modifikacija greičiausiai naudotų visiškai naują keturių cilindrų agregatą, kuris išvystytų maždaug 270 arklio galių. Vis dėlto tokio galingo variklio neužteks, nes norint atitinkamai konkuruoti su „Golf R“, teks pagalvoti ir apie keturių varomųjų ratų sistemą.
Kaip manote jūs? Ar „Volvo“ turėtų daugiau dėmesio skirti sportiškesnėms modifikacijomis?
„Volvo Australia“ padalinys jau kurį laiką spaudžia švediškų automobilių gamintoją į kampą ir prašo sukurti daugiau sportiškesnių „Polestar“ modifikacijų.
„Volvo Australia“ padalinio vadovas Mattas Braidas prasitarė, jog ateityje norėtų matyti bent tris ar keturias „Polestar“ modifikacijas. Nors švedai šiuo metu intensyviai dirba ties „V60 Polestar“ modifikacijos, tačiau australai iš tikro norėtų išvysti galingą, sportišką ir agresyvią „V40“ hečbeko modifikaciją, kuri galėtų konkuruoti su „Volkswagen Golf R“.
Jeigu „Volvo“ kompanijos vadovybė pasiryžtų tokiam projektui, galingiausia „Volvo V40“ modifikacija greičiausiai naudotų visiškai naują keturių cilindrų agregatą, kuris išvystytų maždaug 270 arklio galių. Vis dėlto tokio galingo variklio neužteks, nes norint atitinkamai konkuruoti su „Golf R“, teks pagalvoti ir apie keturių varomųjų ratų sistemą.
Kaip manote jūs? Ar „Volvo“ turėtų daugiau dėmesio skirti sportiškesnėms modifikacijomis?