1991 metais Stokholme pirmą kartą pristatytas automobilis žurnalistus pasitiko su keturiomis naujovėmis : „Delta-Link“ tipo galine pakaba, prie vairuotojo apvalumų prisitaikančiu saugos diržu, „kietesne“ šonine automobilio dalimi, kuri buvo atsparesnė smūgiams. Ir paskutinė - ketvirtoji naujovė buvo skersai sumontuotas 5 cilindrų benzininis variklis. Be to, „Volvo 850“ buvo pirmasis kompanijos automobilis turėjęs keturių varančiųjų ratų pavarą.
Iš pradžių prekyboje pasirodė tik „Volvo 850“ sedanas, tačiau vėliau prie jo prisijungė talpusis universalas. Ši modelio versija buvo pademonstruota 1993 metų pradžioje.
Praėjus dar vieneriems metams, Ženevos automobilių parodoje buvo pademonstruota sportiškoji „Volvo 850“ modelio versija - „850 T-5R“. Palyginus su standartiniais modeliais, „T-5R“ išskyrė agresyviau atrodančiomis kėbulo detalėmis, standesne pakaba ir varikliu, kuris išvystė 240 arklio galių.
1994 metai modelio gyvenime buvo patys įdomiausi. „Volvo“ kompanijos vadovams nusprendus sugrįžti į automobilių sporto areną, BTCC žiedinių lenktynių čempionate pasirodė du autosporto varžyboms paruošti „Volvo 850“ universalai, kurie niekuo nenusileido tradiciniams bolidams su sedano kėbulu.
„Volvo 850“ modelio gamyba buvo sustabdyta 1996 metais.
Iš viso „Volvo“ pagamino 1,360,522 modelius.
Kadangi šiandien yra „Volvo 850“ gimtadienis, parodykite savo vairuojamus „Volvo 850“! Įdėkite nuotrauką į žemiau esančią komentarų sekciją.