Tikras vienatūris
„Volkswagen“ inžinieriai kurdami naujos kartos modelį, atrodo, atsispyrė krosoverių epidemijai ir stengėsi išlaikyti klasikines šio automobilio tipo kėbulo linijas. Žvelgdami į naująjį modelį neišvysite padidintos kėbulo prošvaisos, nuožulnios galinės stogo linijos ar kitų krosoveriams būdingų bruožų. „Volkswagen“ puikiai žino kokia yra „Touran“ paskirtis, todėl nenuostabu, jog visiškai naujas modelis atrodo santūriai, o kėbulo formos labiau primena šaldytuvą, o ne abstraktaus meno kūrinį.
Net jeigu visiškai naują modelį palygintume su senuoju, surastume tik keletą ryškesnių skirtumų, tad kaip ir pridera „Volkswagen“ kūriniams - tai ne revoliucija, bet evoliucija. Automobilio siluetas išliko nepasikeitęs, tačiau žvelgiant į atskiras automobilio vietas pamatysite aštresnes, įdomesnių formų detales.
Kadangi tai yra visiškai naujas modelis, „Touran“ naudoja „VAG“ koncerno modulinę „MQB“ platformą, kuri pakeitė iki tol naudotą „PQ35“ ( tai buvo prailginta „Golf“ platforma ). Naujoji „MQB“ platforma leido inžinieriams sumažinti automobilio svorį iki 60 kilogramų ir tuo pačiu 130 milimetrų prailginti „Touran“ kėbulą, 113 milimetrų prailginti ratų bazę ir 6 milimetrais sumažinti automobilio kėbulo aukštį.
Erdvė, erdvė, erdvė
Ilgesnė ratų bazė ir ilgesnis automobilio kėbulas leido „Volkswagen“ inžinieriams padidinto interjero erdvė 63 milimetrais. Jeigu esate pakankamai stambaus sudėjimo, vargu ar turėtumėte priekaištų „Touran“ interjero erdvei. Net ir sėdint antroje sėdynių eilėje netrūksta erdvės nei pečiams, nei kojoms, nei galvai.
Neįdomi ir daugybės emocijų nekelianti „Touran“ kėbulo forma su kaupu atsiperka sėdint automobilio viduje. Vairuotojo pozicija - ne ideali, bet patogi. Matymo laukas - puikus visomis kryptimis.
Priekaištauti „Volkswagen“ automobiliams dėl surinkimo kokybės neverta. Kiekviena detalė, kiekviena smulkmena neskleidžia ne menkiausio įtarimo, jog gamykloje dirbantys specialistai savo darbą atliko atmestinai, tačiau mane labiausiai nustebino ne pačios geriausios apdailos medžiagos ir nemalonus liesti plastikas. Galbūt „Volkswagen“ mano, jog šeimyninį automobilį perkantys žmonės į apdailos medžiagas nekreipia dėmesio? Galbūt, tačiau atsižvelgiant į aukštą „Touran“ kainą, man asmeniškai norėtųsi matyti kitokį vaizdą.
Jeigu sugrįžtume prie „Touran“ automobilio praktiškosios pusės, labai norėčiau paminėti antrosios sėdynių eilės universalumą. Atidarius plačiais atsiveriančias galines duris, Jus pasitiks trys individualios sėdynės, kurias galima judinti įvairiausiomis kryptimis. Jeigu vairuotojas turi ilgas kojas ir Jums trūksta vietos gale - tiesiog atsitraukite galinę sėdynę atgal. Jeigu kelionei paruoštiems daiktams bagažinėje trūksta keletos milimetrų - tiesiog sėdynes ar vieną sėdynę pastumkite į priekį. Už papildomą mokestį į „Touran“ galėsite sumontuoti trečią sėdynių eilę, bet aš asmeniškai dėl jų nesivarginčiau. Tuomet prarasite ne tik erdvią bagažinę, bet ir labai greitai priversite savo vaikus Jūsų nekęsti. Trečioji sėdynių eilė gali būti skirta tik vidutinio dydžio gyvūnams arba žmogui, kurio labai nekenčiate.
Atvėrus milžinišką bagažinės dangtį, Jus pasitiks 834 litrų dydžio bagažinė. Nuleidus galines sėdynes, bagažinės tūris labai greitai išauga iki 1980 litrų! Tai yra vienas geriausių rodiklių klasėje. Apskritai, automobilio bagažinėje galima vežti iki 2.65 metro ilgio ir 63 centimetrų aukščio daiktą.
Efektyvus variklis
Naujos kartos modelis gali būti komplektuojamas su vienu iš šešių variklių, tačiau mūsų šaliai skirtus modelius bus galima įsigyti su vienu iš trijų benzininių arba dviejų dyzelinių agregatų. Mūsų bandytas modelis turėjo 2.0 litrų, keturių cilindrų, 150 arklio galių ir 340 Nm sukimo momentą išvystantį dyzelinį motorą, kuris greičiausiai bus pati populiariausia opcija mūsų šalyje.
Mūsų bandytas modelis buvo suporuotas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tačiau už papildomus 1800 eurų galėsite įsigyti modelį, kuris turės visiems puikiai žinomą šešių laipsnių „DSG“ - dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžę. Jeigu 150 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis Jums atrodo per silpnas, keliaukite į Vokietiją. Šios šalies rinkai „Volkswagen“ siūlo modelį su 190 arklio galių išvystančiu dyzeliniu varomu agregatu.
150 arklio galių išvystantis variklis nėra didžiulė naujiena „Volkswagen“ modelių gamoje. Šis variklis į plačią modelių gamą montuojamas ne vienerius ir yra labai dažnai įvardijamas kaip pats optimaliausias pasirinkimas tiems, kurie per vienerius metus nuvažiuoja daugiau nei 30 tūkst. kilometrų.
Mane asmeniškai, labiausiai nustebino kuklus „Touran“ apetitas. Mieste talpusis „Volkswagen“ vienatūris pareikalaudavo 6.5 litro dyzelino, greitkelyje - 5.7 litro, o važiuojant ekonomiškai - 4.9 litro. Esu įsitikinęs, jog automobilio ridai peržengus 10 tūkst. kilometrų ridą, vidutinių kuro sąnaudų rodikliai ženkliai sumažėtų.
Jeigu esate vienas iš tų, kurie turi alergiją krosoveriams ar SUV tipo automobiliams, tačiau mėgstate talpius, praktiškus automobilius, neturiu kitos išeitis tik parekomenduoti „Volkswagen Touran“. Tai yra tipinis kompaktiškas vienatūris, kuris, mano nuomone, turi til vieną trūkumą - blankią „Volkswagen“ automobiliams išvaizdą. Vis dėlto, kaip ir kiekvienas geras daiktas, taip ir „Touran“ turi savo kainą.
Baziniai modeliai mūsų šalyje kainuoja nuo 20 974 eurų. Už šią sumą gausite modelį su 1.2 litro benzininiu varikliu. Tuo tarpu mūsų bandytas modelis su 2.0 litrų dyzeliniu varikliu ir keliais priedais iš papildomos įrangos sąrašo kainavo 33 701 eurą. Tai yra didžiulė suma, tačiau jeigu sau tai leisti - neieškokite alternatyvų.
PRIVALUMAI
- Efektyvus ir ekonomiškas variklis
- Erdvus interjeras
- Ilgas papildomos įrangos sąrašas
- Puikus matymo laukas
- Tylus ir patogus ilgesnėse kelionėse
TRŪKUMAI
- Aukšta kaina
- Per maži šoniniai veidrodėliai
- Kaip pakaba tvarkosi su nelygiu kelio paviršiumi
- Blankus eksterjeras