• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1,6 arba 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzeliniai varikliai patenka į pačių taupiausių jėgos agregatų dešimtuką. Ir nesvarbu ar jis būtų sumontuotas „Volkswagen“, „Škoda“ ar „Audi“ markės automobilyje – juk tai techniškai identiški motorai. 
Daugelis ekspertų tikėjosi, jog „Volkswagen“ pradės koncentruotis į ateitį, kurioje nėra dyzelinių motorų. Vis dėlto, vienas didžiausių automobilių gamintojų nesiruošia nusigręžti nuo itin efektyvaus variklio tipo.
„Volkswagen“ kompanija pristatė naujos kartos „EA288 Evo“ vardu pavadintą motorų šeimą, kuri bus montuojama į visus naujos kartos „VAG“ koncerno šeimos automobilius, pradedant nuo sekančiais metais pasirodysiančios aštuntos kartos „Volkswagen Golf“.
Tad kas šiame variklyje naujo? Didžiausia naujovė yra ta, jog „EA288 Evo“ turės integruotą 12V starterį bei generatorių, ir naują „Start/Stop“ sistemą, kurios gyvybę palaikys ne tradicinis starteris, bet papildomas generatorius. Jis palengvina variklio užvedimo procesą bei leidžia sumažinti dyzelinio variklio skleidžiamas vibracijas. Tokią pačią „Star/Stop“ sistemą „PSA“ koncerno dyzeliniai motorai naudoja jau nuo pat 2013 metų.

1,6 arba 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzeliniai varikliai patenka į pačių taupiausių jėgos agregatų dešimtuką. Ir nesvarbu ar jis būtų sumontuotas „Volkswagen“, „Škoda“ ar „Audi“ markės automobilyje – juk tai techniškai identiški motorai. 
Daugelis ekspertų tikėjosi, jog „Volkswagen“ pradės koncentruotis į ateitį, kurioje nėra dyzelinių motorų. Vis dėlto, vienas didžiausių automobilių gamintojų nesiruošia nusigręžti nuo itin efektyvaus variklio tipo.
„Volkswagen“ kompanija pristatė naujos kartos „EA288 Evo“ vardu pavadintą motorų šeimą, kuri bus montuojama į visus naujos kartos „VAG“ koncerno šeimos automobilius, pradedant nuo sekančiais metais pasirodysiančios aštuntos kartos „Volkswagen Golf“.
Tad kas šiame variklyje naujo? Didžiausia naujovė yra ta, jog „EA288 Evo“ turės integruotą 12V starterį bei generatorių, ir naują „Start/Stop“ sistemą, kurios gyvybę palaikys ne tradicinis starteris, bet papildomas generatorius. Jis palengvina variklio užvedimo procesą bei leidžia sumažinti dyzelinio variklio skleidžiamas vibracijas. Tokią pačią „Star/Stop“ sistemą „PSA“ koncerno dyzeliniai motorai naudoja jau nuo pat 2013 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen EA288 EVo


Taip pat reikėtų paminėti dar vieną naujovę – visi automobiliai su „EA288 Evo“ motoru bus komplektuojami su papildoma ličio jonų baterija, kuri atliks du vaidmenis. Pirmasis vaidmuo – kaups sukauptą elektros energiją stabdant automobilį arba tiesiog riedant nuo kalno. Antrasis vaidmuo – baterijoje sukaupta energija bus kaip papildomas pastiprinimas, norint greičiau pajudėti iš vietos arba aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
„Volkswagen“ teigia, jog naujasis motoras bus gaminamas su keliais skirtingais pajėgumo lygiais. Silpniausia naujo agregato versija išvystys 136 arklio galias, o pati galingiausia – 204 arklio galias.
Artimiausioje ateityje „Volkswagen“ taip pat planuoja atsisakyti 1,6 litro darbinio tūrio dyzelinių motorų ir naudoti tik 2 litrų agregatą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų