Atsižvelgiant į kitąmet įsigaliosiančius griežtesnius taršos reikalavimus, nuo šiol „Caddy“ pirkėjai galės rinktis iš kelių, bet skirtingų jėgos agregatų. Tarp jų – visiems gerai žinomi 1,5 litro benzininiai ir 2,0 litrų dyzeliniai motorai, tačiau pati didžiausia naujovė – versija, turinti iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą.
Kaip ir lengvuosiuose automobiliuose, iš tinklo įkraunamas hibridas naudos 1,5 litro benzininį variklį, išvystantį 150 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Hibridinė pavara naudos 19,7 kWh talpos bateriją ir papildomą elektros variklį, kuris vien elektriniu režimu leis nuvažiuoti daugiau nei 100 kilometrų.
Skirtingai nei anksčiau gamintos iš tinklo įkraunamo hibrido versijos, „Caddy eHybrid“ pavara leis išsikrovusią bateriją įkrauti iki 50 kW siekiančia įkrovimo sparta. Tai reiškia, jog ilgesnėje kelionėje „Caddy“ vairuotojai galės surasti greito įkrovimo stotelę, joje sustoti ir bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrauti per maždaug 26 minutes.
„Volkswagen“ pabrėžia, jog didžiausias šios versijos privalumas – galimybė hibridinę versiją įsigyti tiek keleivinio, tiek krovininio furgono formatu.
„Volkswagen Caddy“ furgono gamoje taip pat atsiras dar viena nauja modifikacija – N1 kategorijos „Flexible“ versija. Ji bus siūloma su trumpa ir ilgesne ratų baze, bei keturių varančiųjų ratų pavara, kuri pravers sudėtingomis sąlygomis važinėjantiems „Caddy“ vairuotojams.
Skelbiama, jog Lietuvoje „Caddy Cargo eHybrid“ kainuos nuo 41 560 eurų, „Maxi“ versijos „Caddy Cargo“ – nuo 43 450 eurų. „Caddy eHybrid“ keleivinio furgono kaina prasideda nuo 47 320 eurų, o „Maxi“ versijos – nuo 50 240 eurų.
„Caddy Flexible“ modelių kainos Lietuvoje prasideda nuo 33 840 eurų, o ilgosios „Maxi“ versijos – nuo 37 070 eurų.