Sportiškas kupė buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Volkswagen Type 3“ platformos. Dėl pakankamai ribotų išteklių, inžinieriai naujame modelyje panaudojo „Type 3“ pakabos komponentus, variklį. Net ir priekinė ir galinė ašys buvo identiškos. Tuo tarpu kėbulo detalės buvo paimtos nuo „Volkswagen Karmann Ghia“. Prie automobilio dirbę specialistai jas perdirbo ir pritaikė savo poreikiams.
Į sportiškai atrodantį kupė iš pradžių buvo montuojamas 1.6 litro, vos 54 arklio galias išvystantis benzininis variklis. Vėliau, atsižvelgę į pirkėjų atsiliepimus, į automobilį buvo montuojamas šiek tiek galingesnis, 65 arklio galias išspaudžiantis agregatas.
Nepaisydami galios trūkumo, brazilai šį automobilį pamilo iš pirmo žvilgsnio. „Volkswagen“ nuo 1972 iki 1976 metų pardavė daugiau nei 10 tūkst. vienetų, iš kurių tik 319 buvo eksportuoti į Europą arba Afriką.
Jeigu „Volkswagen SP2“ matote pirmą kartą, stebėtis labai nereikėtų, nes „SP2“ niekada nebuvo parduodamas Europoje. „Volkswagen“ padalinys Brazilijoje atsižvelgdamas į vietos rinkos pokyčius, specialiai šios šalies rinkai sukūrė sportiškąjį „SP2“.
Brazilija daugelį metų buvo viena iš pagrindinių „Volkswagen“ markės rinkų. Vienoje didžiausių Pietų Amerikos šalių „Volkswagen Beetle“ ir „Volkswagen T2“ sulaukė didžiulio susidomėjimo, tačiau „Volkswagen Karmann Ghia“ nesulaukė tokio didžiulio susidomėjimo. Vokiečiai norėdami sustiprinti pozicijas sportiškų automobilių segmente, pradėjo galvoti apie naują modelį, kuris būtų skirtas ne tik Brazilijai, bet ir Europos bei JAV rinkoms, tačiau 8 dešimtmečio pradžioje, Brazilijos valdžia norėdama paskatinti automobilių industrijos augimą, uždraudė į šalį importuoti bet kokio tipo mašinas.
Uždraudus automobilių importą, „Volkswagen Brazil“ padalinio vadovas nusprendė imtis iniciatyvos ir subūręs pakankamai mažą inžinierių grupelę pradėjo darbuotis prie naujo projekto. Prie braižymo lentos praleidę dvejus metus, pirmasis „Project X“ prototipas buvo pristatytas 1972 metų pabaigoje.
Jeigu „Volkswagen SP2“ matote pirmą kartą, stebėtis labai nereikėtų, nes „SP2“ niekada nebuvo parduodamas Europoje. „Volkswagen“ padalinys Brazilijoje atsižvelgdamas į vietos rinkos pokyčius, specialiai šios šalies rinkai sukūrė sportiškąjį „SP2“.
Brazilija daugelį metų buvo viena iš pagrindinių „Volkswagen“ markės rinkų. Vienoje didžiausių Pietų Amerikos šalių „Volkswagen Beetle“ ir „Volkswagen T2“ sulaukė didžiulio susidomėjimo, tačiau „Volkswagen Karmann Ghia“ nesulaukė tokio didžiulio susidomėjimo. Vokiečiai norėdami sustiprinti pozicijas sportiškų automobilių segmente, pradėjo galvoti apie naują modelį, kuris būtų skirtas ne tik Brazilijai, bet ir Europos bei JAV rinkoms, tačiau 8 dešimtmečio pradžioje, Brazilijos valdžia norėdama paskatinti automobilių industrijos augimą, uždraudė į šalį importuoti bet kokio tipo mašinas.
Uždraudus automobilių importą, „Volkswagen Brazil“ padalinio vadovas nusprendė imtis iniciatyvos ir subūręs pakankamai mažą inžinierių grupelę pradėjo darbuotis prie naujo projekto. Prie braižymo lentos praleidę dvejus metus, pirmasis „Project X“ prototipas buvo pristatytas 1972 metų pabaigoje.

