• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po kelis mėnesius trukusių dvejonių, Vokietijos automobilių koncernas „Volkswagen Group“, galiausiai ryžosi priimti sveikintiną sprendimą. Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje nusprendė atsikratyti Kalugoje ir Nižnij Novgorode esančiomis automobilių gamyklomis.
Praėjusiais metais Kalugoje buvo pagaminta 118 tūkst. automobilių, o Nižnij Novgorode – 52 tūkst. automobilių. Nors abi gamyklos savo veiklą sustabdė po to, kai Rusijos kariuomenė įsiveržė į Ukrainą, tačiau karts nuo karto pasirodydavo pranešimų, jog automobilių gamyba šiose gamyklose tikimasi atnaujinti. Vis dėlto, dabar atrodo, jog įvykiai pasuko kita linkme.
Rusijos dienraštis „Ruská Gazeta“ pranešė, jog „
Volkswagen“ ruošiasi parduoti gamyklą Kalugoje, kurioje buvo gaminami „Polo“, „Tiguan“ ir „Škoda Rapid“. Pasak Rusijos žiniasklaidos šaltinių, gamykloje turėjo apsilankyti dvi potencialių pirkėjų delegacijos iš Kazachstano ir iš Austrijos.
Taip pat pranešama, jog gamyklos pardavimo derybose taip pat dalyvavo Rusijos pramonės ir prekybos ministerijos atstovai, nes rusai nori susigrąžinti subsidijas, kurias „Volkswagen“ gavo iš Rusijos vyriausybės.
Volkswagen Golf
Pasak „Ruská Gazeta“ žurnalistų, iki šiol nėra žinomi tikslūs „Volkswagen“ ketinimai, nes gamintojas nuo žiniasklaidos atstovų atsitvėrė tylos siena. Toks gamintojos elgesys skatina galvoti, jog „Volkswagen“ tikisi savo turtu Rusijoje atsikratyti kuo greičiau ir tokiu būdu suvaldyti nuostolius.
Antrosios gamyklos, esančios Nižnij Novgorode, likimas yra gerokai aiškesnis. Kadangi ši gamykla nepriklauso „Volkswagen“, veiklos sustabdymas joje bus gerokai lengvesnis, nes Vokietijos gamintojas ją nuomavo iš „GAZ Group“.
Tuo tarpu „GAZ Group“ neketina išmontuoti gamykloje esančios įrangos ir vietoje to ieško naujo investuotojo atlaisvintiems gamybos pajėgumams.
Tikėtina, jog netolimoje ateityje apie savo pasitraukimą iš Rusijos paskelbs ne tik „Volkswagen“, bet ir „
Škoda“, kuriai Rusijos rinka buvo be galo svarbi. Pagal pardavimų apimtis, Rusija buvo antra pagal dydį „Škoda“ rinka.

Po kelis mėnesius trukusių dvejonių, Vokietijos automobilių koncernas „Volkswagen Group“, galiausiai ryžosi priimti sveikintiną sprendimą. Vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje nusprendė atsikratyti Kalugoje ir Nižnij Novgorode esančiomis automobilių gamyklomis.
Praėjusiais metais Kalugoje buvo pagaminta 118 tūkst. automobilių, o Nižnij Novgorode – 52 tūkst. automobilių. Nors abi gamyklos savo veiklą sustabdė po to, kai Rusijos kariuomenė įsiveržė į Ukrainą, tačiau karts nuo karto pasirodydavo pranešimų, jog automobilių gamyba šiose gamyklose tikimasi atnaujinti. Vis dėlto, dabar atrodo, jog įvykiai pasuko kita linkme.
Rusijos dienraštis „Ruská Gazeta“ pranešė, jog „
Volkswagen“ ruošiasi parduoti gamyklą Kalugoje, kurioje buvo gaminami „Polo“, „Tiguan“ ir „Škoda Rapid“. Pasak Rusijos žiniasklaidos šaltinių, gamykloje turėjo apsilankyti dvi potencialių pirkėjų delegacijos iš Kazachstano ir iš Austrijos.
Taip pat pranešama, jog gamyklos pardavimo derybose taip pat dalyvavo Rusijos pramonės ir prekybos ministerijos atstovai, nes rusai nori susigrąžinti subsidijas, kurias „Volkswagen“ gavo iš Rusijos vyriausybės.
Volkswagen Golf
Pasak „Ruská Gazeta“ žurnalistų, iki šiol nėra žinomi tikslūs „Volkswagen“ ketinimai, nes gamintojas nuo žiniasklaidos atstovų atsitvėrė tylos siena. Toks gamintojos elgesys skatina galvoti, jog „Volkswagen“ tikisi savo turtu Rusijoje atsikratyti kuo greičiau ir tokiu būdu suvaldyti nuostolius.
Antrosios gamyklos, esančios Nižnij Novgorode, likimas yra gerokai aiškesnis. Kadangi ši gamykla nepriklauso „Volkswagen“, veiklos sustabdymas joje bus gerokai lengvesnis, nes Vokietijos gamintojas ją nuomavo iš „GAZ Group“.
Tuo tarpu „GAZ Group“ neketina išmontuoti gamykloje esančios įrangos ir vietoje to ieško naujo investuotojo atlaisvintiems gamybos pajėgumams.
Tikėtina, jog netolimoje ateityje apie savo pasitraukimą iš Rusijos paskelbs ne tik „Volkswagen“, bet ir „
Škoda“, kuriai Rusijos rinka buvo be galo svarbi. Pagal pardavimų apimtis, Rusija buvo antra pagal dydį „Škoda“ rinka.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų