„Volkswagen R“ padalinio inžinierių sukurtas automobilis gali pasigirti automanus džiuginančiais parametrais: 2 litrų, keturių cilindrų variklis išvysto 300 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Kaip ir „Golf R“ modelyje, taip ir išvaizdus SUV turi keturių varančiųjų ratų pavarą bei 7 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžę. Ši kombinacija „T-Roc R“ iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,9 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.
Gamintoja užtikrinta, jog „T-Roc R“ yra pilnavertis, puikiomis vairavimo savybėmis džiuginantis modelis, kurio prototipus inžinieriai nuolatos drožė Niurburgringo lenktynių trasoje, siekdami surasti idealų pakabos balansą, tinkamą pavarų dėžės ir variklio veikimo algoritmus.
„Skrendu su vėjeliu“ versijos modelis buvo aprūpintas „R“ modeliams skirtais aksesuarais: priekiniai ir galiniai buferiai turi didesnes oro paėmimo angas, ant bagažinės dangčio pūpso žavus spoileris, o 18 arba 19 colių ratlankiai tikrai bus pasiruošę priminti, jog važiuojate ne su S klasės lygio mašina.
„Volkswagen T-Roc R“ prekyboje turėtų pasirodyti antroje 2019 metų pusėje.
Numatoma kaina? Maždaug 38 000 eurų.