1.5 litro variklis bus gaminamas su trimis variklių lygiais : 130, 150 ir 170 arklio galių. Nepriklausomai variklio galios, 1.5 litro agregatas bus aprūpintas kintamos geometrijos turbina ir didžiausią sukimo momentą pasieks varikliui dirbant vos 1300 aps/min.
„Volkswagen“ atstovų teigimų, pati silpniausia motoro versija, išvystanti 130 arklio galių, bus 15% ekonomiškesnė už panašaus galingumo 1.4 litro agregatą. Sumažinti kuro sąnaudas taip pat padės cilindrų išjungimo technologija, kuri ekonomiško važiavimo metu išjungs du iš keturių variklio cilindrų.
Ateityje šie varikliai galės būti varomi ne tik benzinu, bet ir bioetonoliu, dujomis. „Volkswagen“ planuose taip pat yra hibridinė versija.
Vienas didžiausių šio variklio išskirtinumų - universalumas ir galimybė jį pritaikyti skirtingiems modeliams. „Volkswagen“ inžinieriams užsimanius sukurti naujos kartos „UP“, į jį galės sumontuoti kuklesnę 1.5 litro versiją, kuri turės tik tris cilindrus ir išvystys maždaug 60 arklio galių. Norėdami sumažinti galutinę variklio kainą, jie galės pašalinti turbiną, pakeisti įpurškimo sistemą.
Neoficialių šaltinių teigimu, šiais metais „Volkswagen“ pristatys 1.5 litro, keturių cilindrų dyzelinį variklį, kuris pakeis iki šiol naudojamus 1.6 litro ir 2.0 litrų „TDI“ motorus.