Kol Audi specialistai džiaugėsi viso pasaulio dėmesiu, Volkswagen inžinieriai tuo metu dirbo ties įdomia Passat universalo versija, kurią pasauliui vokiečiai pristatė 1983 metų, Frankfurto automobilių parodoje. Nors parodoje pademonstruotas modelis buvo tik konceptas, tačiau po gausaus visuomenės susidomėjimo, Volkswagen vadovybė nusprendė paleist šį modelį į serijinę gamybą.
Nors kompanijos vadovai teigė, kad priekinė mašinos važiuoklė buvo identiška paprastoms Passat versijoms, o galinė - buvo visiškai nauja. Iš tikro, keturių varomųjų ratų pavara buvo identiška Audi Quattro. Dėl tam tikrų marketingo sumetimų, Volkswagen Passat turėjo dėvėti Syncro, o ne Quattro vardą.
Taigi, kokie pagrindiniai skirtumai tarp įprasto Passat ir Passat Syncro? Vizualiai, keturių varomųjų ratų pavarą turėjęs Passat turėjo keletą kitokių kėbulo apdailos detalių, specialiai šiam modeliui sukurtus ratlankius, „ragus“ ant stogo. Trumpai tariant, pastatykime šalia modernų Passat ir Passat Alltrack.
Jeigu pažvelgtume į automobilio vidų, skirtumų buvo truputėlį daugiau. Passat Syncro turėjo žymiai daugiau bazinės įrangos, odinį vairą, šildomus ir elektra valdomus veidrodėlius ir dar daugybę privalumų apie kuriuos įprasto Passat savininkas galėjo tik pasvajoti.
Vis dėlto, didžiausias skirtumas buvo po kapotu. Kadangi važiuoklė(keturių varomųjų ratų sistema) atkeliavo iš Audi kompanijos sandėlio, Volkswagen tikrai nenorėjo investuoti į naujo variklio kūrimą, kurį galėtų panaudoti tik viename modelyje. Žmonės dirbę prie šio projekto net negalvoję nuvyko į Audi atsarginių dalių sandėlį ir išsižvežė penkių cilindrų, 2.2 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvystė 116 arba 136 arklio galias, priklausomai nuo šalies kurioje modelis buvo parduodamas.
Volkswagen šį padidinto pravažumo Passat gamino iki pat 1988 metų vasaros. Kompanijai pristačius naujos kartos Passat, buvo nutraukta ir Syncro gamyba.
Techninės charakteristikos :
Gamybos metai | 1984 - 1988 |
Cilindrų, vožtuvų skaičius cilindrui | 5 / 2 * OHC |
Variklio darbinis tūris | 1994 cm 3 |
Suspaudimo laipsnis | 10,0:1 |
Maksimali galia | 116 arba 136 AG esant 5500 aps/min |
Didžiausias sukimo momentas | 164 NM esant 3200 aps/min |
0 - 100 km/val. | 11.1 sekundės |
Maksimalus greitis | 182 km/val. |
Transmiaija | Mechaninė, penkių bėgių |
Bagažinės tūris | 500 / 1525 litrai |
Kuro bako dydis | 70 litrų |
Svoris | 1265 KG |
Ratų bazės ilgis | 2445 mm |