Reikėtų iškart pridurti, jog „Volkswagen“, ko kas, nesiruošia sugrįžti į Pasaulio ralio čempionatą. „Polo GTI R5“ buvo kuriamas privačioms komandoms, kurios nori savo jėgas išbandyti konkurencingoje „WRC2“ klasėje, ir galbūt iškovoti čempionų taurę, kuri vėliau leistų palypėti vienu laipteliu aukštyn link „WRC“.
Prie naujojo bolido kūrimo ženkliai prisidėjo buvęs „Volkswagen“ komandos narys ir Sebastieno Ogierio kolega - Francois Demaison. Būtent jis buvo „Polo GTI R5“ projekto priešakyje ir stengėsi užtikrinti, jog naujasis bolidas būtų nepriekaištingas.
„Volkswagen Polo GTI R5“ bus komplektuojamas su 1,8 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu varikliu su turbina. Jis išvystys 270 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Priekyje tūnantis motoras bus suporuotas su penkių laipsnių sekvencine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara.
Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. šis bolidas įsibėgės per 4,1 sekundės.
Pirmieji užsakovai naująjį bolidą galės išbandyti 2018 metų rudenį.