Šiuo metu sportiškų „Golf“ versijų hierarchijos viršūnėje stūksojo keturių varančiųjų ratų pavarą turintis „Golf R“. 300 arklio galių išvystančią jėgainę turintis modelis turės savo vietą užleisti štai šiai – „Golf GTI TCR“ versijai.
Kaip ir „Golf R“, taip ir „Golf GTI TCR“ bus varomas 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininio variklio. Jis išvystys 290 arklio galių (10 arklio galių mažiau už „Golf R“). Puikią dinamiką suteikiantis motoras leis automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 260 km/val. greitį.
Šį kartą „Volkswagen“ nusprendė į naują modelį montuoti tik septynių laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėžę ir nevargti su vairavimo potyrius praturtinančia mechanine pavarų dėže.
Palyginus su standartiniu „GTI“, naujoji versija tupi 20 milimetrų arčiau važiuojamosios dalies. Automobilis taip pat standartinėje įrangoje turės adaptyvius amortizatorius, specialiai „TCR“ versijai sukurtus ratlankius, priekinį buferį puošiantį spliterį, slenksčius bei galinį difuzorių.
Už galinio buferio slypės naujutėlė, iš nerūdijančio plieno pagaminta išmetimo sistema, kurią už papildomą sumą galės pakeisti „Akrapovič“ specialistų sukurta „garso kolonėlė“.
Bent jau „Volkswagen Golf GTI TCR“ gimtinėje naujas modelis kainuos nuo 38 950 eurų. Šiek tiek daugiau už standartinį „Golf GTI“ ir truputėlį mažiau už „Golf R“.