Standartinis „Lupo GTI“ modelis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7,8 sekundes. Atsižvelgiant į tai, jog jis buvo gaminamas nuo 2000 iki 2005 metų, tuomet tai buvo tikrai neprastas rodiklis. Tačiau mažąjį „Volkswagen“ šeimos narį dievinantys automanai visada ieško būdų kaip greitą automobilį paversti dar greitesniu.
Norite puikaus pavyzdžio? Susipažinkite su „Volkswagen Lupo GTI Turbo“ - kišenine raketa, kuri turi ne 1,6 litro, o 2,0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvysto net 309 arklio galias ir 428 Nm sukimo momentą. Ir taip, automobilis vis dar sveria maždaug 1000 kilogramų.
Kaip ir buvo galima tikėtis, mažoji raketa buvo aprūpinta ne standartiniu „Golf R“ ar „Leon Cupra“ automobiliuose montuojamu motoru. Jis gavo didesnę turbiną, našesnius purkštukus ir kuro siurblį bei „Seat Leon Supercopa“ variklio valdymo kompiuterį.
Į modifikacijų sąrašą taip pat galime įtraukti naują išmetimo sistemą, „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius, „H&R“ stabilizatorius, „Porsche“ stabdžių suportus ir 330 milimetrų skersmens stabdžių diskus.
Projekto autoriai neatskleidžia per kiek sekundžių šis mažylis įsibėgėja iki 100 km/val. ar koks yra „Lupo GTI Turbo“ maksimalus greitis, bet ar tai labai svarbu? Priešais jūsų akis idealus sleeperio etiketę dėvintis automobilis. Tik viena smulkmena - kaina, kuri
siekia 26 tūkst. eurų.