Europos „Škoda“ pardavėjai šį rudenį nukentėjo dėl „Volkswagen“ interesų. Pasirodo, „Volkswagen“ išgąsdino galima „Škoda“ konkurencija.
Dar Paryžiaus automobilių parodoje „Volkswagen“ vadovas Martinas Vinterkornas, kalbėdamas apie nepriimtiną koncerno padalinių suartėjimą sakė, kad pernelyg didelė prabanga yra gaminti tokią „Škoda Fabia“, kurios įranga būtų turtingesnei nei „VW Polo“. Paaiškinimas- „Škoda“ priklauso pigesnių koncerno automobilių segmentui. Todėl koncernas nusprendė atpiginti čekiškus automobilius gerokai apkarpydamas jų komplektaciją.
Kokybiški čekiški automobiliai atsidūrė pernelyg arti „Volkswagen“, atsirado tiesioginės konkurencijos grėsmė. Jau žinoma, kad iš „Fabia“ gamos išnyks klimato kontrolės sistema, o „Fabia RS“ pirkėjai negalės užsisakyti ksenoninių žibintų. Tuo tarpu solidaus „Superb“ salone neliks durelėse paslėpto skėčio. Tai keli pavyzdžiai iš šių automobilių piginimo plano.
Europos „Škoda“ pardavėjai baiminasi, kad automobilių komplektacijos apkarpymas gali atbaidyti potencialius klientus. Tuo tarpu analitikai pastebi, kad tie žmonės, kurie pirktų „Škoda“ su turtingesne įranga, į „Volkswagen“ salonus nežygiuos, o rinksis kitas alternatyvas.