Turbūt kaip ir daugelis tokio mąsto bendrovių, „Volkswagen“ tikėjosi, jog karinis konfliktas tarp Rusijos ir Ukrainos baigsis gerokai greičiau, tačiau pastarųjų metų pavyzdys rodo, jog konflikto pabaigos net nesimato.
Iš pradžių „Volkswagen“ delsė ir svarstė ką turėtų daryti toliau, tačiau kad ir ką bendrovė buvo sugalvojusi, Rusijos vyriausybė kiekviename žingsnyje kišo pagalius ratus. Vienu metu „Volkswagen“ netgi nebuvo leista parduoti nei vienos gamyklos, tačiau po ilgai trukusių derybų, vienas didžiausių automobilių gamintojų Europoje galiausiai galės ramiai pasitraukti iš Rusijos rinkos.
Rusijos vyriausybė pritarė Kalugos gamyklos pardavimui, o tai atveria kelius link išėjimo iš nuostolingos ir toksiškos Rusijos rinkos.
„Volkswagen“ gavusi palaiminimą, dabar sprendžia kaip elgtis su darbuotojais ir kaip disponuoti turtu, kuris nėra gamyklos dalis. Tai – daugiausiai tarnybiniai automobiliai ar sandėliuose likę modeliai, kurie liko ten stovėti patys suprantate kodėl.
Tuo tarpu „Drom.ru“ portalas praneša, jog „Volkswagen“ savo darbuotojams pasiūlė dvi džiuginančias sąlygas. Pirmoji – iki 10 mėnesinių atlyginimų siekiančias išmokas. Antroji – galimybę nenaudojamus automobilius įsigyti už juokingai žemas sumas.
Tie kurie dirbo gamykloje mažiau nei 5 metus gaus 8 mėnesinių atlyginimų išmoką. Tie kurie dirbo mažiau nei 10 metų – 9 mėn. išmoką, o išdirbusiems daugiau nei 10 metų – 10 mėn. išmoką.
Tuo tarpu automobilių kainos – juokingos. Pavyzdžiui, dviejų metų senumo „Volkswagen Tiguan“ galima įsigyti vos už 490 tūkst. rublių arba už maždaug 5 600 eurų. Toks pats „Volkswagen Tiguan“, tik su ženkliai geresne komforto įranga, parduodamas už 800 000 rublių, arba maždaug 9 000 eurų.
Šią informaciją gavę „Drom.ur“ žurnalistai teigia, jog šią informaciją gavo iš Kalugos gamykloje dirbančio asmens. Pasak jo, „Volkswagen“ jau dabar ruošiasi gamyklos uždarymui bei pardavimui.
Tikėtina, jog gamykla bus parduota dar šį mėnesį, „Volkswagen“ automobilių prekybos tinklą Rusijoje administruojančiai bendrovei „Avilon“.