Tada atėjo metas pasižiūrėti ar Porsche ženkliukais paženklintos mašinos yra tokios nuostabios, kaip kad kalba aplinkiniai. Iš tikrųjų, Porsche 964 buvo ne geras, bet nuostabus automobilis.
„Su juo važinėjau kiekvieną dieną. Į darbą, į trasą ir kur tik akys matė. Tačiau poršai turi vieną ir labai didžiulį trūkumą - kartais protu nesuvokiamus eksploatacijos kaštus“, - ir taip sako pasiturintis automanas iš Belgijos.
Taigi, Porsche nėra pats geriausias pasirinkimas, jeigu turite ribotą biudžetą. Tačiau ką daryti, jeigu norite ko nors ypatingo, išskirtinio, unikalaus ir mielo širdžiai? Kristofas teigia, kad pats tinkamiausias pasirinkimas yra pirmos kartos Golf.
„Rimtai? Pirmas Golfas?“, - paklausite jūs. Vaikinas neslepia, kad MK1 turi kažką neapčiuopiamo ir įdomaus. Turi tai, kas šį automobilį padaro nuostabiu.
Daugybę automobilių savo garaže turėjęs automanas įsigydamas MK1 puikiai žinojo, kad mažas hečbekas nedžiugins kaip Porsche 964. Tą suprastų net ir automobiliais nesidomintis žmogus, tačiau įžiebti ugnelę padeda atlikus keletą modifikacijų.
Naujų ratlankių ir subtilių kosmetinių patobulinimų neužteko. Kristofas į automobilį investavo net 9000 eurų ir maždaug 3,5 metų, kad MK1 Golf atrodytų ir važiuotų taip kaip jis norėtų.
Modifikacijų sąrašas :
- Corrado G60 motoras
- Schrick alkūninis velenas
- Mahle stūmokliai
- Lengvesnis smagratis
- Mercedes Benz Sprinter intercooler'is
- 480 cc purkštukai
- CAE pavarų perjungimo svirtis
- QSP saugos lankai
- GTI apdaila
- 4-2-1 išmetimo kolektorius
- 60 mm Supersprint firmos išmetimo sistema
- Stabdžių diskai nuo MK2 GTI