Pasak „Volkswagen“ pardavimų ir marketingo skyriaus vadovo, Jurgeno Stackmann'o, naujos kartos „
Golf R“ bus visiškai kitoks automobilis. Visomis prasmėmis, nes „R“ šeimos narys bandys pranokti „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A45 AMG“ – du pajėgiausius sportiškus hečbekus pasaulyje.
„R raide pažymėti modeliai ateityje bus išskirtiniai. Tai nebus tik dar vienos, brangesnės konkrečių modelių versijos. Mes matome, jog R ženklu pažymėti modeliai gali būti išskirtiniai, tapti atskira modelių šeima“, - ateities planais dalinasi Jurgenas Stackmann'as.
Naujos kartos „Golf R“ ateityje žada naudoti laiko patikrintą formulę: 2 litrų, 4 cilindrų motorą su turbina, „DSG“ pavarų dėžę ir keturių varančiųjų ratų pavarą. Nors tai neskamba kaip kvapą gniaužianti naujovė, tačiau kiekvienas agregatas bus patobulintas, veiks sklandžiau ir efektyviau. Pavyzdžiui, benzininis motoras išvystys 400 arklio galių.
„Volkswagen Golf R“ nebus vienintelis „R“ šeimos atstovas. Artimiausioje ateityje vokiečių gamintojas pristatys „
T-Roc R“ ir „
Tiguan R“.
„Volkswagen Golf R“ visuomet buvo pati charizmatiškiausia kompaktiško hečbeko versija. Itin efektyvus motoras bei keturių varančiųjų ratų pavara priversdavo įsimylėti šią puikią kombinaciją, tačiau „Volkswagen“ vadovai jau dabar turi visiškai kitokią „Golf R“ viziją.
2019 metais „Volkswagen“ pristatys naujutėlę, aštuntos kartos „Golf“ kartą, kuri turės įgyvendinti labai sunkią misiją – būti geresniu už savo pirmtakus.
Standartinės „Golf“ versijos turėtų patenkinti aukštus reikalavimus keliančių vairuotojų poreikius. Tuo tarpu 2020 metais debiutuosianti „Golf R“ versija bandys suvilioti automobilių entuziastus, kurie niekada negalvojo apie „Golf R“ įsigijimą, nes ... čia tik dar vienas „Golfas“.
„Volkswagen Golf R“ visuomet buvo pati charizmatiškiausia kompaktiško hečbeko versija. Itin efektyvus motoras bei keturių varančiųjų ratų pavara priversdavo įsimylėti šią puikią kombinaciją, tačiau „Volkswagen“ vadovai jau dabar turi visiškai kitokią „Golf R“ viziją.
2019 metais „Volkswagen“ pristatys naujutėlę, aštuntos kartos „Golf“ kartą, kuri turės įgyvendinti labai sunkią misiją – būti geresniu už savo pirmtakus.
Standartinės „Golf“ versijos turėtų patenkinti aukštus reikalavimus keliančių vairuotojų poreikius. Tuo tarpu 2020 metais debiutuosianti „Golf R“ versija bandys suvilioti automobilių entuziastus, kurie niekada negalvojo apie „Golf R“ įsigijimą, nes ... čia tik dar vienas „Golfas“.