Kaip sako pats Stefanas, automobilio spalva jį tiesiog pakerėjo. Būtent, tai jį paskatino parduoti seną ketvirtuką ir nusipirkti visiškai naują MK6 GTI.
„Vos tik įsigijus mašiną, norėjau sudėti coil'us, geresnius ratus, tačiau vienas mano draugas tuo pat metu pardavinėjo orinės pakabos komplektą už labai patrauklią kainą, tad turbūt suprantate kaip viskas klostėsi toliau“, - pridūrė Stefanas.
Kartu su orine pakaba vyrukas įsigijo ir priekinį Golf R priekinį bamperį, tačiau jį sumontavus, Stefanas pastebėjo, jog slenksčiai su Golf R detale nedera. Ką tokiu atveju daryti? Lupti lauk standartines detales ir ieškoti likusių Golf R kėbulo detalių. Nors priekinis, galinis bamperiai ir slenksčiai ir kapotas buvo paimtas nuo Golf R, tačiau sparnai buvo specialiai praplatinti SRS-Tech dirbtuvėse. Jie yra net 38 milimetrais platesni negu standartiniai.
Dar vienas labai kietas atributas - galinis difuzorius ir į integruoti išmetimo vamzdžiai. Stefanas negali tiksliai įvardinti firmos, kuri pagamino šį difuzorių, tačiau jis atkeliavo iš Japonijos.
Nors automobilis didžiąją dalį laiko praleidžia gulėdamas ant pilvo, tačiau vaikinas nepraleido progos patobulinti ir 2 litrų benzininį variklį. Keturių cilindrų motoras gavo turbiną, Forge tarpinį suslėgto oro aušintuvą, pagal specialų užsakymą pagamintą išmetimo kolektorių, BSH šalto oro sistemą.