Taigi, kas slypi po pakraunamo hibrido paltu? Priekyje sumontuotas benzininis ir elektrinis varikliai, kurie bendrai išvysto 204 arklio galias ir 350 NM sukimo momentą.
Volkswagen teigia, jog Golf GTE iki 100 km/val. įsibėgės per 7.6 sekundės ir pasieks 217 km/val. maksimalų greitį. Pavyzdžiui dyzeliniu varikliu aprūpinta Golf GTD modifikacija iki 100 km/val. įsibėgėja per 7.5 sekundės ir pasiekia 230 km/val. maksimalų greitį. Neblogai ar ne?
Tačiau, tai dar ne viskas. Pasak kompanijos, naujasis Golf GTE šimtui kilometrų suvartos TIK 1.5 litro degalų šimtui kilometrų ir išmes vos 35 g/km CO2. Automobilis naudodamas tik bagažinėje sumontuotų akumuliatorių energiją, galės nuvažiuoti maždaug 50 kilometrų. To turėtų užtekti mieste gyvenantiems ir dirbantiems žmonėms.
Prekyboje Golf GTE pasirodys šių metų vasarą ir kainuos nuo 120.000 litų.
Golf GTE galerija :
Didžiausias automobilių gamintojas Europoje - Volkswagen, artėjančioje Ženevos automobilių parodoje pristatys naują Golf GTE modifikaciją.
Kitaip negu daugelis pakraunamų hibridų iš Japonijos, Vokietijoje sukurtas Golf GTE bus orientuotas į vairavimo malonumą mėgstančius pirkėjus. Volkswagen kompanijos atstovai teigia, jog tai bus tikras sportiškas hečbekas.
Didžiausias automobilių gamintojas Europoje - Volkswagen, artėjančioje Ženevos automobilių parodoje pristatys naują Golf GTE modifikaciją.
Kitaip negu daugelis pakraunamų hibridų iš Japonijos, Vokietijoje sukurtas Golf GTE bus orientuotas į vairavimo malonumą mėgstančius pirkėjus. Volkswagen kompanijos atstovai teigia, jog tai bus tikras sportiškas hečbekas.